Top, Chiara heeft ontzettend goed geholpen!

Uitstekend!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts is goed,zorgvuldig en een fijne vrouw, assistent was ook lief en goed. Wel baal ik dat ik daar hoor dat mijn mondhygiënist stopt en daar helemaal geen bericht van heb gehad. de drempel om te gaan is gigantische en dan krijg je niet eens bericht. Mijn man heeft tot op heden niks gehoord heel slecht. Assistent liep mee naar bali om te kijken of ik ergens anders heen kan balie medewerker was niet echt vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Chiara heeft mij echt supergoed geholpen!

Ik had een stuk van een kies af. Dan denk je al gauw als dat nog maar goedkomt, want zoveel kiezen heb ik niet meer. Chiara heeft gekeken, gaf vervolgens goede feedback en heeft de reparatie top uitgevoerd. Ook de ontvangst in de praktijk was zeer welkom!

Net een fabriek.

Totaal niet persoonlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen plek door vertrek behandelaar

Doordat ik elk half jaar een ander werkrooster heb kan ik niet bij 1 behandelaar blijven. Blijkbaar werkt het niet zo bij de praktijk. Mijn behandelaar vertrekt en nu kan ik over 6 maanden niet terecht. Voor zo’n grote praktijk vind ik dat raar. Sinds de overname vind ik de kwaliteit er niet beter op worden. Je bent als patiënt meer een nummer aan het worden. Behandelaar verricht prima werk daarover geen klachten, het gaat mij over de veranderingen in de bedrijfsvoering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tanden zijn weer lekker schoongemaakt door de vriendelijke assistente!

Prima zoals altijd !!

goede ontvangen vriendelijk sfeer heel professioneel !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima tandartsen, allemaal ander advies

In drie jaar tijd 3 verschillende tandartsen gehad. Elk bezoek een ander. Daar mag wat aan gedaan worden. Tandartsen lijken allemaal erg kundig en zijn prettig en professioneel in omgang. Echter geven ze allemaal een ander advies als het gaat om een gaatje met een vulling, dat vind ik bijzonder. De praktijk zelf zou wat kunnen doen aan de incheck procedure. De vraag bent u man of vrouw bij de computer bij binnenkomst vind ik wat ouderwets en niet inclusief voor de gehele maatschappij. Er zijn mensen die zich daar niet mee willen identificeren, wat confronterend kan zijn. Opties als 'dit zeg ik liever niet' ' transgender' of de meerkeuze: M, V, X lijkt mij passender. Dit zou ik dan ook aanbevelen om aan te passen.

Goede ervaringen!

Vriendelijke tandartsen en assistentes. Vertellen wat er gebeurt tijdens de behandeling. Stellen kinderen op hun gemak. Praktijk ziet er netjes uit.

Niet zo goed

Bij de mondhygiëniste

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Relax

Relax en dat bij een tandarts, Klinkt wellicht vreemd maar het is wel een juiste woordkeuze. Je wordt goed ingelicht wat men gaat doen. Prima praktijk.

Goede zorg.

Zorgvuldig tandsteen verwijderd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Enige minpuntje is dat ik meerdere malen lang (meer dan kwartier, soms 20 minuten) moest wachten. Dat vind ik te lang. Als jij als patiënt te laat komt, zijn ze ook niet blij, andersom dus ook niet. Tip: kom even melden bij betrokkenen dat het uitloopt en geef mensen een kans om ev een nieuwe afspraak te maken als dat zou moeten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en geen wachttijd

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg fijn om bij de behandelingen betrokken te worden

Vier weken terug geweest en is er een efficiënt stappenplan gemaakt. 2 weken terug heeft Marisca de scan gedaan en de nodige voorbereidingen gedaan. Erg prettig dat ik hierin ook kon meedenken. Afgelopen week werden ze geplaatst door de tandarts. Blij met het resultaat want heb weer een mond vol mede dankzij jullie :-)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige frisse praktijk met vriendelijk personeel

Word er altijd keurig geholpen en er word mee gedacht in oplossingen.

Zorgzaam

Vriendelijk., service zorgzaam

uitstekend geholpen

uitstekend

Dnek geholpen

Snel geholpen bij keispijn en kies snel en zonder pijn getrokken en ook alle losse stukjes verwijderd en kaak vlak gemaakt bedankt

Goed.

Rustig en vakbekwame tandarts. Geen pijn gevoeld en ook geen na pijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig, goed geholpen en pijn is weg

Met spoed geholpen. Om 8.10 gebeld en om 10.30 kon ik al terecht met pijnklachten. Er werd goed gekeken en ik kon dezelfde dag nog geholpen worden. Justin (tandarts) en Heleen hebben perfect geholpen. Rustig uitgelegd en supervriendelijk

Ontspannen behandeling deskundig behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks de ( vervelende) behandeling goede sfeer en adequate personeel!

Het moeilijk trekken van een kies, werd vakkundig gedaan door tandarts en assistente!

Totaal relaxed

Waar ik altijd zo gespannen was, is dit in deze praktijk nog niet aan de orde geweest. Alles wordt goed uitgelegd.

Groenendael 233 D

8271 EM IJsselmuiden

Over Tandartspraktijk IJsselmuiden

Tandartspraktijk IJsselmuiden wil u voorzien van hoogwaardige, betaalbare tandheelkunde. Dat doen we door op een betrokken manier samen te werken aan de gezondheid van de mond. Ons team is toegankelijk, gastvrij en gedreven. We bieden u en uw familie een persoonlijke keuze op basis van goede voorlichting en vertrouwen.