uitstekend geholpen

vriendelijk ontvangst en een prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel kundig, vriendelijk en goede uitleg

Deskundige mensen

Weer netjes geholpen

prima tandartspraktijk

En ze noemen je nog bij je voornaam

Alles tot mijn tevredenheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn geholpen en duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren.

Netjes, pijnloos en fijn behandeld met duidelijke uitleg.

Fijn en vriendelijk geholpen

Kundig en professioneel geholpen

Vakkundig en snel geholpen

Stukje kies afgebroken kon binnen een week terecht. goed geholpen

Snel

Vlot en snel geholpen

Prima tandarts

Ben tevreden over de behadelingen die ik heb gehad. En wens Tandarts Bomas het aller beste toe voor de toekomst..

top

mensen die je goed behandelen en altijd vriendelijk zijn ook met de uitleg wat er gaat gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kies afgebroken gelijk geholpen!

Altijd goed kan me geen betere tandarts wensen!

Meer dan goed geholpen.

Vakkundig, vriendelijk en to the point. Niets meer te wensen.

Hele fijne tandartspraktijk

We worden altijd vriendelijk en deskundig behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Benadering en behandeling waren heel goed!!

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig vetrouwd en bijzonder vriendelijk

Zie boven

Keurig oe

Het is even wennen na meer dan 40 jaar een nieuwe tandarts, maarre keurig oe

Tevreden

Zeer tevreden over contact/overleg en behandelplan/behandeling

Zoals altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen wachttijd en goed geinformeerd

Prima gezellig aandoende praktijkruimte waar personeel hoorbaar plezier heeft onderling. Amper wachttijd en goed geholpen in halfjaarlijks onderhoud. Duidelijke informatie en voorlichting

Geweldige tandarts

Alle tijd voor je ,en erg kundig altijd tevreden met deze tandarts

Prettig

Geen lange wachttijd, Tijdens consult gezellig praatje. Jammer dat tandarts Bomas eind van jaar stopt maar de opvolging lijkt goed geregeld.

Goed adres voor tandzaken

Jammer dat ik niet gelijk geholpen kon worden, nu kost je het weer snipper uren

Tandarts Bomas is een @eer deskundig mens

Schoolstraat 1 a

4675 BL Sint Philipsland

Over Tandartspraktijk Bomas

De praktijk bestaat sinds mei 1983. In februari 2006 zijn we verhuisd naar ons huidige pand aan de Schoolstraat in Sint Philipsland. In onze moderne praktijk staat de persoonlijke aandacht voor de individuele patiënt voorop. We vormen een klein team en kunnen zo deze persoonlijke aandacht bewerkstelligen. Naast de normale tandheelkundige behandelingen, kunt u bij ons ook terecht voor cosmetische correcties van uw gebit. Dit kunnen we doen met porseleinen kronen of porseleinen schildjes. Maar er zijn ook hele mooie goedkopere oplossingen door middel van wit vulmateriaal.