Ik ben rustig bij deze tandarts dank daarvoor

Zo gevuld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Minder gedaan dan voor heen

De tandarts hield in hervelden nog tandplak en een klein beetje tandsteen weg. Helaas is dit nu te veel gevraagd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Binnen 10 uur was t euvel verholpen. Fantastisch! R. Muller was de behandelaar

prima en correct

n

Heel.goed

Prettig geholpen , goede uitleg en geen pijn meer!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alle jaren dat ik er kom is het altijd goed geweest

Prima!

Goed en snel geholpen na afgebroken kies. Het is weer een mooie gladde kies geworden.

Sehr, sehr gut!

Habe mich sehr gut aufgehoben und sehr kompetent behandelt gefühlt!!!

Keurig netjes snel.

Een prima klantcontact

Professionele hulp.

Fijn dat ze me gelijk konden helpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel goed geholpen en geadviseerd

ik wordt steeds snel, vakkundig en vriendelijk geholpen en geadviseerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg van doeke !

Prettig

Ik ben weer goed nagekeken en geïnformeerd.

Fantastisch geholpen.

‘s ochtends gebeld en ‘‘s middags kon ik terecht. Nadat ik had uitgelegd wat er aan de hand was, werd meteen een tandtechnicus gebeld voor een afspraak. Daar kon ik twee dagen later terecht. Kortom, perfect geregeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts vertelde niks over wat hij deed en wat hij zag aan mijn gebit.

Er werd te weinig verteld over wat de tandarts ging doen en zag.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, grondig en bekwaam en daarbij ook nog erg vriendelijk. Top.

Goed, grondig en bekwaam en daarbij ook nog erg vriendelijk tandarts Muller. Top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat ik een uur moest wachten omdat ik niet in het systeem stond...

Maar ik werd nog geholpen door de mondhygiëniste dus de reis uit noordholland was gelukkig niet voor niets . En ik kreeg een lekker kopje thee ..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles goed uitgelegd door de preventie assistente met goede behandeling

Goede uitleg en rustige goede behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne rustige tandarts met begrip voor mijn angst en daarnaast duidelijke uitleg over behandeling..

Het was wéér een nieuwe tandarts en als je dan van te voren al met 'pijn in de buik' naar de afspraak gaat is dat bij aankomst wel even slikken. Desbetreffende tandarts bleek zeer rustig en kon mij goed op mijn gemak stellen. Was duidelijk in uitleg over behandeling en dat voelde goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blijf last houden van mijn vullingen

In een jaar drie maal de vulling eruit, nu heb ik weer last!!

Prima omgang met patient

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.