Keurig en netjes

Behandeling ging keurig en netjes. Hele lieve tandarts

Uitstekend geholpen

Ik ben uitstekend geholpen. De mondhygiëniste was uitermate geduldig, meelevend en professioneel. Ook de tandartscontrole nadien was prima.

Shanice is de beste.

Vriendelijke personeel

Vriendelijke personeel En goede zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service, op tijd gestart met de behandeling en goede, heldere adviezen

Fijne bejegening en behandeling

Fijne bejegening en behandeling

Rondom tevreden!

Shanice luistert naar jou en HOORT je ook. Doetcwat ze moet doen en geeft goede tips.

Deskundig en zeer vriendelijk

Tandarts met Assistente, en de Mondhygiëniste - allemaal heel deskundig, prima informatie ontvangen en superaardig!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Liesbeth is echt een aanrader

Ze is altijd zorgvuldig in haar aanpak en helder en duidelijk in haar uitleg.

Vriendelijk

Altijd welkom

Ik voel me altijd welkom, iedereen is vriendelijk en hulpbereid. En ik heb het gevoel dat er kwaliteit wordt geleverd. Ik ben overigens bij Rachel Heije geweest, zij staat niet in onderstaande lijst

Good

Thanks for the professional cleaning and suggestion

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iedereen is altijd erg vriendelijk en geduldig het is er schoon dat vind ik ook erg belangrijk.

Weer schoon gebit

Mondhygiëniste verwijderde professioneel alle tandplak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring met de dokter was goed.

Zij was zeer goed, ik heb geen pijn gehad voor en na afloop.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel erg profesioneel en zorgzaam

Leuke ervaein.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed advies en snelle service

Ik moest nieuwe foto's maken en ik was al een tijdje niet geweest. Maar ondanks dat werd er geen gedoe van gemaakt en mijn tanden zagen er ook goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer terug bij tandarts nellestein.

Weer zeer tevreden, even weggeweest maar ben er weer

Vriendelijke mensen.

Zoals ik al enkele malen heb doorgegeven zou ik het fijn vinden als er iets met de voordeur geregeld gaat worden dat deze automatisch open gaat. De kans bestaat dat deze ernstig beschadigd raakt als ik met mijn scootmobiel naar binnen wil.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandarts en de preventie assistente was ook prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede,kundige en snelle zorg. Vervolg acties ook heel snel en adequaat uitgevoerd en ingepland. Vriendelijke en meedenkende specialisten, top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, zorgvuldig en geduldig.

Prima en zorgvuldig en luisterend. Deskundig en aanbevelingswaardig. Geduldige en aardige tandarts

Prettig

Iedereen is vriendelijk

Heel goed!

Prima behandeling. Hele prettige tandarts.

Liendenhof 99

1108 HE Amsterdam

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.