Filters

9

Tandheelkunde Nellestein "gewoon goed"

Het personeel is "accuraat, klantgericht, opgeruimd en vooral vriendelijk" prettig in de omgang. Kortom, er is gewoon niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Mijn ervaring bij de tandarts was goed gegaan. Ik ben snel geholpen. Binnenkort moet ik weer terug.

Ik was snel geholpen door de tandarts. Vriendelijke in contact en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Uitstekend

Niets om toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zoals altijd prima en netjes geholpen

zie bovenstaande zin

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer professioneel geholpen door Shanice

Jammer dat Ron Steenkist stopt met werken. Ik ken hem al van het begin .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goed

Eerste keer bij deze tandarts. Prima begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed en prettig geholpen

Goed geholpen, uitleg gekregen en advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

prima

goede voor lichting netjes keurig optijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

9

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Helemaal tevreden

Ik kom altijd bij Liesbeth Grosheide. Daar ben ik altijd zo tevreden mee. Het is net of ik naar een vriendin ga die ook nog mondhygiëniste is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
3

verwarrend en teleurstellend

Ik was met Maria mee naar haar afspraak over de prothese boven, die met tijdelijk materiaal uitgebreid was over het verhemelte en die vandaag na controle en aanpassing in het lab vervangen zou worden voor een definitieve. Hiertoe hadden we dinsdag 8 oktober twee afspraken, de eerste om 8:40 uur (wat een geweldige ontregeling voor Maria betekende vanwege het voor haar zeer vroege opstaan. Maar omdat de prothese dan op de zelfde dag weer gebruikt kon worden hebben we daarmee ingestemd), de tweede in de middag, als de prothese weer terug geplaatst zou worden. De medewerkster bleek slechts halve dagen te werken vanwege een ongeluk, waardoor ze een hersenschudding had. De aantekeningen in haar systeem bleken niet te kloppen met de afspraken die wij gemaakt hadden: er was verwarring over wanneer het laatste bezoek geweest was, zij dacht dat het om prothese voor onderkaak ging en er was verwarring over afspraak voor die middag. Uiteindelijk is heeft ze wel de prothese voor de bovenkaak wat aangepast en weer een nieuwe dubbele afspraak, waarbij eerste om 9.30 uur, gemaakt voor dinsdag 26 november. Maria was behoorlijk onthutst over de gang van zake, want had verwacht dat nu eindelijk alles definitief geregeld zou worden vandaag. Ze is haar vertrouwen in de medewerkster een beetje kwijt geraakt. We hadden ook wel graag eerder gehoord dat afspraak 's middags niet door zou gaan, omdat medewerkster tijdelijk slechts halve dagen werkt, waardoor idee dat alles op 1 dag geregeld zou kunnen worden niet meer mogelijk bleek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Goed

Goede service en vriendelijke

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Prettige en correcte dienstverlening

Er wordt goed rekening gehouden met wensen van patiënten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

vriendelijk en zeer professioneel

Behandeld door deskundige dames, opties uitgebreid besproken. De ingrepen moeten nog plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Snel en netjes behandeld.

Ik ben snel en netjes behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Prima!

Jammer dat Bram al weer zo snel weg is bij de praktijk, hopende dat Annebel wat langer blijft...

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

geweldige tandarts. goed kontakt

uitstekende tandarts. de nieuwe mondhygieniste was zeer aardig maar kwam nog wat onervaren over. maar bij de controle bleek toch alles in orde.. vind het erg jammer dat ron de praktijk verlaat..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zoals altijd: prima

Aandacht voor de 'patiënt', snel, kundig, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
3

de controle afspraak is slecht uitgevoerd

ik had een controle afspraak gemaakt voor 3 oktober. Tot mijn verbazing werd geen gebitsreiniging uitgevoerd omdat die niet ingepland stond. Volgens de balie hoefde ik maar 5 minuten te wachten, dan kon het alsnog gedaan worden, maar na 10 minuten wachten bleek dat ik een half uur moest wachten, de uitloop was niet doorgegeven aan de balie. Ik had die dag een druk programma en had geen tijd nog langer te wachten, want inmiddels had ik geen vertrouwen meer in de planning. Bij de afspraak bevestiging krijg ik altijd een mailtje dat onkosten in rekening gebracht worden als ik niet tijd aangeef verhinderd te zijn. Ik heb bijna de neiging om nu onkosten in rekening te brengen aan jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk en vakkundig

Mondhygiëniste is klantvriendelijk en erg vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Kundigheid en klantvriendelijkheid

Kundigheid en klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

ik voel mij als patient niet gehoord

het hele jaar heb ik een afspraak geprobeerd te krijgen met mijn eigen tandarts, maar die krijg ik niet, want alsmaar met vakantie, en of ik wil beseffen dat ook hij een keer met pensioen gaat. Nu heb ik een gaatje en wil dat behandeld hebben, en uiteindelijk accoord gegaan om te komen bij een andere. Maar het is een consult voor controle geworden en er werden weer foto's gemaakt. Het behandelplan werd mij zonder behandeling voor mijn gaatje pas daarna verteld. Ik werd ongevraagd naar een mondhygiëniste gestuurd zonder te vertellen waarvoor behalve tandsteen verwijdering. ik zou nu wel drie gaatjes hebben die behandeld moeten worden. En ik heb gevraagd om een beugel tegen het tandenknarsen in de slaap, en reparatie of vervanging van mijn prothese. Ik ben voor € 750,00 verzekerd. Zonder overleg kan ik na de behandelingen zomaar boven dat bedrag uitkomen en die ik als de gewoonste zaak van de wereld moet neertellen. Er wordt niet alleen voor en over mijn klacht beslist maar ook dat ik de kosten zonder overleg met mij gewoon zal moeten opbrengen. Niet bepaald patiënt gericht of klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Ik werd heel vakkundig en prettig behandeld!

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

zeer tevreden

heel fijn geholpen zeer tevreden over mijn tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Gewoon goed

Altijd vriendelijk, Lysbeth stelt mij altijd op mijn gemak, ik ben nl een angsthaas

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Liendenhof 99

1108 HE Amsterdam

020 760 2882

[email protected]

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.