Goede service.

Ik ben door de mondhygienist uitstekend geholpen. Hij was bekend met mijn mogelijke problemen en had een hoofdkussentje al klaar- gelegd. Prima!!!!

Heel prettige praktijk

Keurig op tijd geholpen door alleen maar heel vriendelijke mensen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk ontvangt door de dames, en door Hassan, de mondhygiënist ontspannen gesprek en prettige behandeling. Naar huis met een advies om extra te spoelen met Perio-aid De achternaam van deze Hasan weet ik niet

Prima geholpen

Prima geholpen door Hasan, goede tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend en plezierig geholpen.

Eerste onderzoek (slaapbitje) toonde gemist gaatje onder tandvlees en foto’s zijn doorgestuurd aan eigen tandarts. Alle afspraken daarna waren efficient en plezierig.

Klote

Ik had gemeld dat ik een gaatje hebt En dan doen ze eerst weer eenafspraak. Maken na een controle belachelijk

Vriendelijk

Afspraken altijd op tijd, goede communicatie.

Voldoende

Ik vind het wel “ vervelend “ elke keer een nieuwe mondhygiëniste te hebben. Deze was erg fijn in die zin geen pijn ervaring gehad. Maar ging wel rauw dauwerig te werk.

Vriendelijk personeel

Een vriendelijke en betrokken tandarts. Vol vertrouwen kom ik over een half jaar terug.

Prima vakkundig

Zeer goed behandeld

goede behandeling

deskundige en klantvriendelijke behandeling

Bij de mondhygiënist, van wie ik de naam niet weet, ook niet gevraagd heb. Hij is heel beleefd en duidelijk, behandelt rustig zonder poespas.

Helemaal duidelijk

snelle actie, goede voorlichting, geen bijzonderheden

Goede ervaring

Vriendelijk personeel, gebitsprobleem netjes opgelost

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel en prettig geholpen door mijn tandarts

Zoals altijd ben ik weer professioneel en prettig geholpen door mijn tandarts en haar assistente tijdens de laatste controle

Kundig en betrokken.

Uitstekende mondhygiëniste en tandarts die luisterend oor biedt en uitleg geeft.

Snel geholpen

Om verdere schade te beperken, ben ik snel en vakkundig geholpen.

Prettig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Nawaz is een hele vriendelijke tandarts en neemt echt de tijd voor je. Ook als je het niet fijn vindt,stelt ze je op je gemak. Alles wordt van tevoren besproken. Prima tandarts en erg tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandheelkundige zorg zelf prima, administratieve zorg naderhand kan beter.

De assistente die de mijn aanwezigheid in het systeem vastleggen was erg vriendelijk. De behandeling van de tandarts was prima, mijn gebit is na controle grondig schoongemaakt. Ik weet helaas de naam van de tandarts niet, ik heb haar eerder gehad. De assistente die de vervolgafspraak na de behandeling in de computer vastleggen was niet heel vriendelijk.

Very good.

It was our first time. The service was very good and fast. The doctor was Nice also.

Prettig,en efficiënt geholpen.

Ik kon snel terecht,na een breuk aan mijn kies.

Matig

Lang wachten, geen aandacht voor jou

Amer 21

3232 HA Brielle

Over Tandheelkundig Centrum Brielle

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle (THC-Brielle), gevestigd in Medisch Centrum Brielle, kunt u terecht voor optimale tandheelkundige zorg. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Met kaakgewrichtsklachten en/of snurk- en apneu problemen kunt u terecht bij onze tandarts Jeanne Ouwerkerk.