Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen, Maar ik vond de behandeling niet zo fijn Kreeg een soort kapje in mijn mond Die rand drukte enorm op mijn tandvlees Kwam ook omdat de tandarts er met haar elleboog er op drukte Ook de elastiekjes drukte erg op mijn tandvlees waardoor ik de rest van de dag wat pijnlijk tandvlees overhield Eerder dezelfde behandeling gehad bij Bodaar,maar dat voelde veel minder pijnlijk

Snel en fijn geholpen..

Uit stekend

Goede communicatie en klantvriendelijk

Prima assistent en tandarts

Assistent ging grondig maar niet hardhandig te werk

Altijd netjes naar wens

Netjes geholpen en Netjes op tijd bvd Gerard

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben heel goed geholpen.

erg vriendelijke mensen. Ik geen voor controle en ik kreeg ook gelijk tandsteenverwijdering en reinigen. ik ben zeer tevreden!

Goede uitleg van mondhygiënist

Was geduldig en deed het heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd, snel en pijnloos geholpen

Als boven

ik word netjes behandeld

Vriendelijk geholpen

Ik ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen Was al een tijdje niet geweest bij de tandarts Maar het viel reuze mee

Goed, vakkundig en een ontspannende sfeer

Goed, vakkundig en een ontspannende sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling, goede uitleg. Ontspannen sfeer. Menselijk. Goed contact tussen patiënt en tandarts en assistent/ mond hygiëniste.

Prettige en kundige tandarts

Geldt ook voor de assistenten en de receptie. Al jaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word tijdens de behandeling goed begeleid. Fijn, omdat ik zelf angst heb voor de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De eerste behandeling was mislukt, Alex heb t een week later hersteld

Altijd vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn fijne mensen die goed voor je gebid zorgen.

Netjes

Behandeling zoals het hoort. Betaling via infomedics behoorlijk lastig. Waarom niet direkt via jullie?

Tevreden

Mijn vaste tandarts is met verlof maar deze vervanger was eveneens vriendelijk en voorkomend.

Tevreden

Rustg en vriendelijk benadering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prachtig gebouw Alleen slecht toegangkelijk voor mensen die slecht ter been zijn Je kan niet met schootmobiel naar boven. Daar kan je geen kant meer op. Jammer als je dat probleem heb.

Fijne tandarts

Fijne tandarts verteld duidelijk wat hij gaat doen , en waarom het nodig is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Leuk en vriendelijke ontvangst, prima voor de ontspanning

Ten aanzien van de kwaliteit kan ik geen oordeel vellen, alleen mijn ervaring. Daarvan kan ik zeggen dat het koppel tandarts en assistente goed en zorgvuldigheid uitstraalde, al was het een lange operatie het boren en vullen, maar het was ook niet op een makkelijk bereikbare plaats. Na afloop vroeg de tandarts of ik nog koud of warme invloed voelde was toen moeilijk te beoordelen, maar in de auto voelde dat toch in een lichte vorm aan. Hopelijk slijt dan nog.

Goede sfeer, nodige aandacht

Ik moet nog steeds wennen aan steeds weer een andere behandelaar die vaak ook niet vloeiend Nederlands spreekt. Maar als Willemijn weer terug is komt dat goede hoop ik

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd prima en ook persoonlijk, ook naar de persoon die binnen komt de vraag hoe gaat het met u. Interesse in mij fijn vind ik dat.

Prettige behandeling

Ik werd vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Het was deze keer een halfjaarlijkse controle en wat tandsteen verwijdering.

Van Karnebeekpad 5

3332 CS Zwijndrecht

Over Tandheelkundig Centrum Walburg

Onze moderne praktijk Tandheelkundig Centrum Walburg bevindt zich in Zwijndrecht, midden in de wijk Walburg. Onze enthousiaste en deskundige medewerkers helpen u graag aan een stralende lach. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Daarnaast hoeft u niet naar een andere locatie voor implantologie- en tandprothetische behandelingen, zo heeft u alle tandheelkundige zorg onder één dak!