Super tevreden!!!

Ik ben super tevreden met deze praktijk!! Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Tijdens de behandeling wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren. Zeker een aanrader!

zeer tevreden

Er wordt zeer veel aandacht besteed aan gezondheid van de patient.

heel goed

goede ervaring met een duidelijk plan van aanpak!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dames zijn vriendelijk en stellen me gerust

Ik ben altijd erg nerveus en gespannen. Dames zijn rustig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was erg nerveus, maar was niet nodig.

De tandarts nam de tijd en er was rust.

Een duim omhooggevallen.

Twee duimen omhooggevallen.

Extractie van kies

Kies trekken is niet leuk, maar goed voorgelicht over wat er ging gebeuren. Verdoving in 2 stappen aangebracht, kies pijnloos getrokken en nadat de verdoving was uitgewerkt geen enkele napijn ervaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word er goed behandelt maar wilde dat jullie wat dichterbij zaten jammer.

Netjes

Vriendelijk mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen weet alleen de naam niet meer

Snelle service

Bij binnenkomst ben ik direct te woord gestaan, even paar minuten wachten,daarna binnen 5 minuten klaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tandarts, maar slechte service..

Het centrum hanteerd een klantonvriendelijke werkwijze.

Goed vriendelijk e. Vakkundig

Update gevraagd betreft mijn gebit om evt een gebit te nemen

Zeer geruststellend arts

Heel relaxed en duidelijk. De arts zeer zorgzaam en rustig

Hele fijn praktijk

Deze praktijk is heel goed. Fijne service, fijne medewerkers en je hebt alles in 1. Blij dat ik bij deze praktijk zit, echt een aanrader voor iedereen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dat ik complementen krijg van mijn gebid en dat er met pasie en liefde wordt gewerkt aan mijn gebid ik ben dik tevreden

Uitstekend gegaan

Vlotte ontvangst bij de balie Goede benadering en zeer fijne begeleiding x foto maken en bij mondhygiënist echter helemaal de tandarts zelf die mij tijdens de behandeling uitstekend begeleid heeft top Dr.Ta Can. Dank je wel ! Wat was ik bang bij halfjaarlijkse controle toen een gaatje werd ontdekt en direct vulling geplaatst kon worden Ik heb destijds slechtere benadering gekend, gelukkig werkt die er niet meer Sowieso voor mij, alleen bij deze Dr. of haar broer! Nogmaals Dank Dr.Ta Cam en assistente!

Vriendelijke vakkundige medewerkers

Ik moet een gebit en vind dat erg eng allemaal maar door de vakkundigheid en goede uitleg van de tandarts ben ik een heel stuk rustiger voor de verdere behandeling

Snel en goed

Ik vraag en de tandarts draait geweldig

Moest voor controle

Goed geholpen moest niet lang te wachten

Altijd prima behandeling

Ik ben al jaren patient en al jaren helemaal tevreden met de behandeling die ik kreeg en krijg voor mijn kunstgebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik voel me op mijn gemak

Zeer vriendelijk gecontroleerd en geadviseerd

mijn ervaring was goed

snel aan de beurt, goed en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen, aardig personeel

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.