ben netjes geholpen aan afgebroken kies.

ben jaren niet naar de tandarts geweest door nare ervaringen en angst. door de afgebroken kies toch gekomen. Ik hoop dat ik de volgende keer minder nerveus ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede begeleiding ben namelijk erg angstig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ondanks ik altijd gespannen ben..valt het altijd erg mee...wordt fijn geholpen

Nvt

Vriendelijke behandelaars

Opnieuw vriendelijk geholpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een geweldige behandeling !!

Alzo is de behandelaar zeer vriendelijk en professioneel , de behandeling voor het vernieuwen en plaatsen van de tanden zijn echt geweldig gegaan heel geleidelijk en zonder pijn , ik ben zeer tevreden en daarom een aanbeveling waardig !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, goed en duidelijk overlegd met mij, pijnloze behandeling

Ondanks de hectiek door zieke collega's ben ik heel prettig geholpen door zowel assistente als tandarts. Er is rustig, goed en duidelijk met mij overlegd welke keuzes aan behandeling mogelijk waren. Geluisterd naar mijn wens om een kies te trekken. Tijdens de behandeling constant uitleg gekregen wat er gebeurde wat ik als heel prettig ervaren heb. Geen pijn bij verdoven, trekken en ook geen napijn gehad.

Vriendelijk en vakkundig personeel

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en voelde mij gelijk op mijn gemak. Alles werd goed uitgelegd wat ze gingen doen. Geen pijn gehad bij de behandeling. Je wordt goed in de gaten gehouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en goed geholpen.

Altijd prima!

Naar de tandarts gaan is denk ik voor niemand een leuk uitstapje maar bij deze tandarts in ieder geval niet iets om tegenop te zien. Er is vaak snel plaats en je bent ook snel aan de beurt. Mijn tandarts is een jonge vrouw en vraagt altijd hoe het met mij gaat, heel beleefd en maakt ook nog een grapje tussendoor.

Aardig

De tandarts was aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd weer een aangename ervaring

Het is als een twee maandelijks uitje het bezoek aan de mondhygenist.

Meedenkend, goed advies

Voldoende genoeg

Snel geholpen snel terecht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We werden op tijd en goed geholpen

snel geholpen

probleem waar ik voor kwam was zo opgelost

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede begeleiding, rust en nemen de tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima begeleiding bij een vervelende ingreep. Tandarts bleef rustig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige en klantvriendelijke medewerkers van balie tot tanddeskundige

Periodieke controle

Controle Mondhygiëne. Behandeling ging vlot en pijnloos. Behandelaar is bijzonder vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles weer lekker schoon en direct werd er een afgebroken kies gerepareerd.

Na eerst bij de mondhygiënist geweest te zijn kon ik gelijk door naar Vie ta Cam. Altijd fijn om door haar geholpen te worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben nu 2 jaar bij deze tandarts. By far de beste. Professioneel, punctueel, prettige persoonlijke behandeling. Kortom ik ben zeer tevreden.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.