Helemaal top

Aardig personeel en leveren goed werk

uitstekend

Prima. deskundige medewerkers men staat open voor vragen , en krijg ook direct een bevredigend antwoord. betr ondezoekende persoon helaas moet ik het antwoord schuldig blijven maar oneerbiedwaardig gezegd , het was een van Uw oosterse medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd netjes en professioneel geholpen. Naast dat ik angst had voor de tandarts. Hebben ze mij hierin goed geholpen!!!

Slecht

Niet netjes

Goede mondzorg gehad

De tandarts heeft de tijd genomen en alles goed uitgelegd

Professioneel en vriendelijk.

Professioneel en vriendelijk.

snel geholpen

Goede behandeling.

Goede en snelle behandeling.

Prima!

Op tijd en deskundig geholpen, zoals altijd.

Vertrouwd en goed

Ik ben blij dat ik m'n vertrouwde tandarts Khiem Ta Cam had. Door hem ben ik minder angstig voor een afspraak en word ik goed geïnformeerd.

Goed en duidelijk

Ik vond het een goede ervaring bij deze tandarts die nl heel goed beheerst en duidelijk uitleg kon geven aan mij.

geruststellend bezoek

Je komt binnen en je wordt altijd deskundig begeleid en gerustgesteld over de behandeling

Zeer tevreden!

Zowel de implantoloog als zijn assistente zijn naast zeer vakkundig ook een ontzettend goed team samen. Ik ben best wel wat angstig voor een behandeling, maar zij weten mij ieder keer zo op mijn gemak te stellen en zijn ontzettend begripvol. Leggen ook iedere stap uit en vragen tussendoor hoe het met mij gaat. Alle lof! Ook Ingmar is fantastisch! Door hem ga je letterlijk en figuurlijk met een brede glimlach de deur uit. Deze man snapt zijn vak en ik heb all vertrouwen in hem.

Tevreden

Werd heel goed ontvangen Dokter was betrokken normaal ben ik super Bang bij Tandarts Ik voelde me op me gemak hier Dankje

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed en aardig personeel

Goed en efficiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed en vakkundig vriendelijk geholpen

ik kom heel wat jaren bij THC-ZHE in spijkenisse en woon zelf in Barendrecht. mijn leeftijd is 83 jaar. Je wordt goed en vakkundig geholpen en ook vriendelijk. De naam van deze meneer weet ik niet dat is mij ontschoten

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk begroet, gedurende de behandeling werd elke stap verteld.

Goed en direct geholpen

Betreft een kunst gebit waar 1 tand van was gebroken, is dezelfde dag gerepareerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling en prettig contact met behandelaar.

Prima behandeling en prettig contact met behandelaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn en hartelijk ontvangen een dikke tien

Snel geholpen

Als u naam van de tandarts vraagt adviseer ik naambordjes te laten dragen Alternatief zich voorstellen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring(en) met het tandheelkundig centrum zijn goed, zowel met het administratief personeel als met de tandarts en de mondhygiënst, ik wordt altijd keurig geholpen.

heel fijn

Tandarts Vi is zeer professioneel en luistert goed naar de patiënt.

Hardstikke goed

Geweldig hoeft niet lang te wachten

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.