Prima behandeling gehad!

Vriendelijk geholpen aan de balie. Goede behandeling ondergaan.

helemaal top

perfect geholpen en zeer vriendelijke mensen

Goed ervaring

ik ben zeer te vrede

dat ik altijd correct geholpen word

Vriendelijk Duidelijk Goed geholpen

positieve ervaring

de behandeling is altijd goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts perfect(ik weet zijn naam niet, Aziatische afkomst, tandartsassistente minder

De nieuwe tandarts assistente werkte slordig en gehaast. Mijn hele gezicht was nat tijdens de behandeling en het vocht in mij mond werd niet goed weggezogen waardoor ik me regelmatig bijna verslikte. Ik vond het niet prettig bij haar in de stoel te liggen.

Werd goed geholpen

Werd goed geholpen

altijd correct behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en goede tips

Zie hieronder

Professioneel en snel

Mijn ervaring dat ze professioneel werken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik zit al weer een aantal jaartjes bij jullie, vond ik het niks was ik allang weg. Je wordt gebehandeld, maar ook onzettende bekwaamde vakmensen. En nog buiten dat, heel gastvrij, behulpzaam en onzettend vriendelijke personeel!! Ik heb altijd dezelfde artsen, ben slecht in namen onthouden, maar ben zeer tevreden!! Echt toppie!!!!!!

Slecht

Er worden mondelinge afspraken gemaakt en dat word vergeten . Je word behandeld daar als een crimineel. Die klote assistent Mary deed alsof ik een dief was . De arts vroeg alleen kom jij je reparatie ophalen? Voordat ik antwoord gaf schreeuwde ze nee nee neeeee waar anderen er bij waren . Ik krijg mijn prothese gewoon in de wachtruimte moest ik passen daarna mocht ik in de behandelkamer . Ik moest eerst betalen voordat ik werd behandeld . Dankzij jullie fouten betaal ik een bedrag dat 10 x hoger is bij de deurwaarder . Zoveel fouten maken jullie . Ik ben het zat van jullie gedrag om zo behandeld te worden . Buitendien word je als een nummer behandeld . Je moet al wachten en tussendoor gewoon de tel aannemen of een ander te woord staan . Maar als ik vraag of ik geholpen kan worden dan is het nee zo druk . Jullie behandelen mij als stuk vuil ! En ik ga zo snel mogelijke ook weg. Ik heb weer betaald wat niet goed zit .

Heeel geruststellend en toppie

Hij is goed en ook goeie advies gegeven dat ik minder zuurgoed moet gaan eten of niet...whahahaha.. Zijn assistente was wel een beetje ruw!

vakkundig en heel vriendelijk

vakkundig en heel vriendelijk neemt ook echt de tijd voor je

Goed.

Echt geholpen.

Prettige en vriendelijke behandeling

Prettige en vriendelijke behandeling

Goede service.

Goede ervaring met Levident. Maandag terug om wat plekjes bij te latrn werken.

Goede behandeling en ervaring

Weinig wachttijd en goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk benadering en vooral deskundigheid

Zie boven

Goed gegaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd goed geholpen, duidelijk antwoord op mijn vragen gekregen. Tanden zijn weer goed verzorgd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd goed geholpen en ze leefde alles uit wat ze deed

Subliem verbluffend.

Goede ontvangst en juiste behandelingen. Omdat je met de rug naar de behandelaar zit, vind ik dat hij meer moet uitleggen wat hij gaat doen.

Vriendelijkheid al bij binnenkomst

Ik had afspraak bij Dhr.Jalal mondhygiënist en gaat super.Altijd vriendelijk altijd vragen hoe het gaat en zelfs grappen maken,hij gaat zeggen wat hij gaat doen en laat aan mij zien wat er aan de hand is.Afgelopen woensdag mijn tong gepoetst,ik deed dat vroeger maar ben gestopt waarom geen idee dus pik dat maar weer op.Hij liet aan mij de verkleuring op mijn tong zien vandaar.En zoals hij zei na mijn verbaasde reactie hihi het is ook mond.....idd helemaal top.Was vroeger bang ben 24 jaar niet naar tandarts geweest na kaakchirurg dus gaat nu al aantal jaar braaf 2x en 2 of 3x p.j naar mondhygiënist.En ben blij maar ook met de heer Jalal.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.