Filters

10

Vriendelijkheid al bij binnenkomst

Ik had afspraak bij Dhr.Jalal mondhygiënist en gaat super.Altijd vriendelijk altijd vragen hoe het gaat en zelfs grappen maken,hij gaat zeggen wat hij gaat doen en laat aan mij zien wat er aan de hand is.Afgelopen woensdag mijn tong gepoetst,ik deed dat vroeger maar ben gestopt waarom geen idee dus pik dat maar weer op.Hij liet aan mij de verkleuring op mijn tong zien vandaar.En zoals hij zei na mijn verbaasde reactie hihi het is ook mond.....idd helemaal top.Was vroeger bang ben 24 jaar niet naar tandarts geweest na kaakchirurg dus gaat nu al aantal jaar braaf 2x en 2 of 3x p.j naar mondhygiënist.En ben blij maar ook met de heer Jalal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel deskundig

Heel super vriendelijk en deskundig orthodontist. Ik heb hem ook een compliment gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Perfect

Uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Gewoon oké

Gewoon oké

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Teleurstellend

Ik word er een beetje moe van om elke keer te horen u bent onder bewind terwijl ik vorig jaar 16 Maart eruit ben getreden en dan toch nog in discussie met mij gaan ja we mogen u niet helpen want hier staat dat u wel onder bewind staat zo neerbuigend word ik behandeld en word je in verlegenheid gebracht dit doet de balie medewerkerster met een korte kapsel op haar schouder bruin haar als jullie willen dat ik dit invul ben ik ook gelijk eerlijk. Van de week wil ik een afspraak maken voor mijn zoon weer gaat deze zelfde mevrouw met mij in discussie u zoon is al geweest 12 januari ik zij nee mevrouw hij was toen ziek en ik heb dit gemeld mevrouw bleef bij haar standpunt en zij nee hoor hij is echt geweest mevrouw doet alsof ik lieg en dat is zeer vervelend als er mensen bij staan ik heb mw. Geadviseerd om even naar de datum te kijken en opeens kreeg ik een sorry ja je hebt gelijk dit is van vorigjaar als mw gewoon de moeite had gedaan om eerst haar mail goed te lezen dan had ze gezien dat dit een oude mail was en hoefde ze mij niet weer in verlegenheid te brengen want ik ben altijd rustig maar volgende keer zal ik mijn stem verheffen en ik denk niet dat deze me het leuk gaat vinden. Maat daar in tegen vind ik wel dat er goede tandartsen zijn zoals dhr. Takan. Geef de mens. Wat meer liefde dan alleen maar mensen te kleineren alles draaid om geld bij de tandarts Vreselijk!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

goed

werd vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Geweldig

Goede uitleg wat er allemaal moest gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

In eerste instantie goed wat uitliep op een niet fijne ervaring

Kwam voor jaarlijkse controle bij tandarts die heel fijn ook gelijk mijn kapotte kies repareerde en een scherp stukje aan mijn brug. Die vanaf het begin al steeds wel stukjes verliest. Vervolgens door naar de mondhygiënist die begon met schoonmaken en ik voel dat er iets niet goed gaat met mijn kies. Dus hij zegt er zit een vulling los ik ga kijken of ik heb terug kan doen.(hoe dan iets wat los zit duw je terug) vervolgens ga ik met mijn tong langs die bewuste kant en ik had dat stukje los op mijn tong. Heeft zijn behandeling afgemaakt ik was er totaal niet blij mee. Ging vragen aan de tandarts of zij tijd had(en ik begrijp heus wel dat zij het druk heeft/had) Maar ik moet dus terug weer consult en weer reparatie aan kies die niet door mij toe doen is los gekomen. En vraag mij ook af of dit niet is gezien op de foto die is gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Klantgericht

Vriendelijk personeel en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

prima

precies op tijd volgens afspraak, mijn prothese prima gerepareerd, en het past weer uitstekend, ik ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Ik ben erg tevreden ... Zeer professioneel ... Ben erg blij ...

Ben blij met voor en laatste behandeling zeer netjes en professioneel werk uitgevoerd . Goed verwelkomd. Ik voelde mij zeer goed . Blij zo doorgaan ...

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
10

Fantastisch

Snel geholpen met een prima resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

heel positief

afgebroken tand, kon dezelfde dag nog terecht en de tand is weer gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Prima

Fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Noodzakelijk en goed

Kom al behoorlijk wat jaren hier. En om nu te zeggen dat het een feestje is en ik graag kom gaat te ver. Maar als ik dan toch naar de tandarts moet, vind ik dit een goede praktijk. Zijn altijd vriendelijk en vragen regelmatig tijdens de behandeling of het goed gaat. Ik heb wel een tip. Maar de zogenaamde verplichtinge gezondheidslijst digitaal. En ik snap gewoon niet waarom. Jullie hebben namelijk ooit toestemming gekregen om mijn digitale dossier in te kunnen zien. Dus maak daar gebruik van. Of stuur de lijst digitaal naar patiënten. Zodat ze thuis op gemak dit kunnen invullen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zag er tegenop maar viel me alles mee

Mocht er weer een vulling uit kies gaan dan maak ik me minder druk van te voren

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Geweldig geholpen

Nieuwe tandarts hielp mij zeer tevreden over en assistent ook. Eigen tandarts zat ik Griekenland waar hij om de 2 weken verblijft ook een Topper

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

tevreden

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Ik ben tevreden

mijne mond hygiënist is met aandacht en begrip.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Ik miste mijn eigen mondhygiëniste

De vervangende mondhygiëniste ging nogal ruw te werk, vooral met het haakje het tandsteen verwijderen ging te ruw. De mondhygiëniste die normaal mijn gebit schoon maakt, doet het gewoon wat voorzichter en wat rustiger. Voor de tandarts zelf niets dan lof, vriendelijk en een expert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Altijd goed

Ze doen wat ze moeten doen, altijd vriendelijk en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goede service

Snelle hulp bij kapot gebit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Prima

Netjes op tijd en vriendelijk vertellen wat ze gaan doen. Stellen je op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Fijne tandarts

Fijne tandarts erg vriendelijk en behulpzaam ik kom hier al een paar jaar en raad iedereen deze tandarts aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

0181 672 317

[email protected]

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.