in orde

altijd leuk ontspannend gesprek

Netjes en vriendelijk geholpen

Ik vind de soort open ruimtes onprettig

Altijd een uitstekende ervaring

Altijd een kundig en professionele ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en duidelijk met de tandarts gesproken

Prettige en duidelijke communicatie waarin je weet wat er gaat gebeuren en je krijgt antwoorden op je vragen en/of wensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg en zover ik kan beoordelen goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is een goede ervaring

Ik ben gewend om in uw tandartspraktijk te worden behandeld. Dit is geen nieuwe ervaring voor mij. Het is een goede tandartspraktijk dus.

Was gewoon prima

Je word er goed geholpen

Nette behandeling

Netjes behandeld

Niet tevreden

Ik ben al een aantal jaren patiënt bij de mondhygiënisten vanwege parodontitis. Nu moest er ineens een nieuw behandelplan komen. Wat is er de afgelopen jaren gebeurd dan? Behandeling vond ik oppervlakkig en niet systematisch. Ik heb het gevoel dat mijn tanden niet goed schoon zijn gemaakt. Ik overweg daarom naar een andere mondhygiënist elders te gaan. Tandarts wil ik wel graag aanhouden

Vriendelijk

Je word goed geholpen en ze stellen je op je gemak.

Al jaren goed

Sinds we verhuisd zijn naar de tandartspraktijk heb ik enkel goede ervaringen gehad.Bij haar (tandarts) ben ik ook in goede handen .

Jammer

Afspraak van zoon stond niet ingevoerd. Wel aangemeld maar in de wachtkamer30 minuten zitten wachtten. Bij navraag en ander ging voor bleek hij niet in systeem te staan. Over vraag hieronder ik weet niet wie mij heeft behandeld, normaal heb ik een meneer nu kreeg ik een mw maar weet geen naam. Volgens mij niet genoemdn maar weet ik niet zeker meer.

Prima geholpen

Prima!

Goeie behandeling

Vertrouwd en deskundig

Uitstekend!

Altijd vriendelijk en deskundig; ga ik vol vertrouwen er naartoe.

Alles hartstikke goed!

Alles hartstikke goed

Gaat prima tot nu toe

Fijne tandarts

Tandarts Kumas is echt een hele goede en lieve tandarts mijn angst is ook veel minder geworden ! En ze werkt ook goed op tijd hoef nooit lang te wachten Baliemedewerkers zijn ook heel vriendelijk .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Lekker op tijd .en snel . Weet niet hoe ze heten.?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakmensen en zorgvuldig met advies

De mondhygiënist en de tandarts die mij onder behandeling hebben zijn voor mij perfect in alles.

Dubbel

Mijn ervaring in de wachtkamer was niet zo prettig. Ik hoorde het personeel bij de receptie roddelen over andere klanten/bezoekers. Er was bijvoorbeeld een meneer die te laat kwam, waarbij een medewerker best brutaal en onbeschoft reageerde toen ze die meneer opbelde maar ook toen hij er was. Het personeel bij de receptie vond ik zelf dus niet professioneel of vriendelijk. Verder was mijn ervaring bij mijn tandarts in de behandelkamer prettig en fijn. Ik werd goed behandeld. Maar door deze 2 ervaringen is het wel een dubbel gevoel.

Goed en prettig geholpen

Goed en prettig geholpen

Vriendelijke hulp

Vriendelijke artsen en assistenten, goede behandeling.

Gewoon goed

Het was weer gewoon zoals het hoort. Zeer goed de tandarts en de mondhygiënist.

Goed geholpen!

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.