je kunt snel langs komen bij problemen maar dan?

kon vrijwel dezelfde dag langskomen met mijn prothese, na diverse breuken de volgende klacht en moet weer opnieuw gelaagd worden, over het algemeen weinig klachten gehad maar nu; kom over 4 weken maar terug, duidelijk niet zo blij mee, kan het druk wezen maar dit moet toch echt sneller kunnen anders de volgende maar bij een andere laten maken

Heerlijk schoon gebit

Fijn geholpen

Voldoende

Snelle spoedreparatie, gekwalificeerd personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede preventieve aandacht om problemen zoveel als mogelijk te voorkomen

De afspraak was precies p tijd. De tandarts is zeer aandachtig voor de situatie in de mond en de assistente heeft met veel aandacht en de nieuwste middelen aanslag en tandsteen van het gebit verwijderd

Fijne tandarts!

Prima geholpen

Fijn geholpen ondanks dat ik voor controle bezoek kwam toch tijd gemaakt voor mijn afgebroken kies En doorverwijzing gekregen naar specialist dus niet zelf gaan klungelen

Teleurstellend.

Het bezoek was teleurstellend om twee redenen: 1. Al jaren krijg ik complimenten over de staat van mijn implantaten bij een halfjaarlijkse controle. De behandeling was dan niet meer dan het verwijderen van tandsteen. Ook deze keer “zag het er goed uit”, werd gezegd. De behandelingen was voor het eerst heel uitgebreid. Met o.a. tweemaal een mondspoeling en spoelen van het gebit. 2. De hoogte van de rekening. Ongeveer 20 euro meer dan de halfjaarlijkse controle in 2023. Voor alle duidelijkheid. Het gaat mij niet om een korting te krijgen op de rekening. Die wordt betaald. Het lijkt dat de behandeling er op gericht was om de hoogte van de rekening te verhogen. Als laatste wil ik opmerken dat één teleurstellende ervaring niet betekent dat alle voorgaande goede behandelingen worden vergeten.

65% goed

Het personeel op Bali is altijd zeer professioneel en attent. De tandarts is attent en vriendelijk, maar de assistente is een beetje onvriendelijk met een gekarteld gezicht. Buiten het feit dat ze niet goed schoonmaakt, doet ze haar werk erg snel, alsof de chat op haar mobiele telefoon op haar wacht.

was prima en op tijd

Super.

Snel en vakkundig geholpen.

je word goed behandeld \\

goed en duidelijk

ervaar deze randarts praktijk als netjes alles op tijd en goede communicatie

Zeer goed goede omgang

Heel goed.

Heel vriendelijk ik ben goed geholpen.

Goed en vakkundig

Goed en vakkundig

Goede verzorging,

Ik ben goed geholpen en door verwezen naar ziekenhuis.

Professionals

Duidelijke informatie, gelegenheid tot vragen

Deskundig

Op een rustige en deskundige is mijn gebit gecontroleerd. Adviezen voor een beter onderhoud werden gegeven. En dit alles op een rustige manier. En prettig was ook dat de behandeling op tijd volgens afspraak plaatsvond.

Top!!

Altijd wordt ik goed geholpen!

ben goed geholpen

altijd goede uitleg wat er gaat gebeuren of wat er gedaan moet worden

Vakkundig

Correcte tijdafspraak

Goed en snel

Geen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is merkbaar dat u aan klantvriendelijkheid heeft gewerkt, het heeft resultaten gegeven. Tevreden

Ik werd vriendelijk ontvangen, behandeld en ben tevreden praktijk verlaten. Ik ben behandeld door mijn vaste tandarts haar naam kan ik me helaas niet herinneren en een vriendwlijke assistente van middenoosten afkomst. Ik heb het gevoel dat in deze praktijk laatste tijd veel is verbeterd.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.