Ik ben te vreden

Ik ben goed geholpen en ben erg tevreden

Gaat als een trein

Goede ervaring

Prima geholpen

Pijnlijk maar goed

Ze was aardig en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mijn laatste afspraak was met een docter,,denk ik een shinese man,,,was perfekt,,,hij is mij geholpen met mijn protetik,,,,HEEL GOED EN ERG PROFESIONEEL,,ik ben dankbaar,,,naam van DOKTER HEB IK VERGETEN,,denk ik K.J.ta Cam,,dat was 10-09-2024 en 11-09-2024....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een beetje te laat maar wel prima

Altijd even wachten bij de tandarts dat is overal. De dame die mijn gebit moet schoonmaken biedt excuses aan en gaat voortvarend te werk. Wat nieuw was voor me waa dat de tandarts en passant nog een product aan de man probeer te brengen. Dat past toch niet helemaal bij een tandarts vind ik.. maar waarschijnlijk modern en blijkbaar nodig. Verder alles goed, geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige man die je op je gemak stelt

Het was goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling was prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed! Vriendelijke mensen die voor je klaar staan.

Deskundig

Tandarts verteld bij iedere stap wat zij gaat doen. Dat vind ik erg belangrijk.

Uitstekend en bekwaam

Goede en uitstekende service van een vakbekwaam persoon.

Zeer goede service

Voor de eerste geweest voor controle, kon gelijk de volgende dag terecht voor het vullen van een gaatje. Perfecte service

Zeer professioneel

Ik werd goed behandeld en alles werd duidelijk uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundig... vriendelijk en totaal geen pijn

Prima verlopen

Met aandagt en respect behandeld.

Servicegericht

Goede sfeer, geduldig(mocht je afspraak vergeten of over het hoofd hebben gezien, krijg je een reminder), professioneel en goede adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandartsen vorige keer v tacam gehad alle tandartsen eigen spechalitijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles werd duiderlijk gezegd wat ze gingen doen

Goede afspraak

Zeer goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben tevreden met mijne mondhygiënist

ik ben tevreden met mijne mondhygiënist .

Prima geholpen

Gewoon vriendelijk en goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles heel netjes gedaan zeer tevreden

Behandeling was heel professionele

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.