Fijne behandeling

Het is goed

Heel netjes tewordt gestaan goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn probleem was snel verholpen

Mijn ervaring was positiefben goed en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede tandarts en assistente

Een tandarts en assistente met heel veel geduld. Ze nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit. Een tandarts die duidelijk zijn beroep kent en met liefde uitoefent.

uit de kunst

perfect

Ik word altijd prima geholpen nooit problemen

Ik word altijd prima geholpen nooit problemen

Top en zorgvuldig

Top en zorgvuldig, naam van de tandarts is mij onbekend.De toegangsdeur van zijn consult is nr. 3

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige bejegening van allen met wie ik contact had. Dat is altijd mijn ervaring

Alles prima. Ik weet de naam niet van mijn prettige mondhygiënist, helaas

gezellig

Was dit keer voor een eenvoudige procedure, vandaar.

goede ervaring

prettige monghygieniste

Goede zorg

Goede ervaring en na zorg

Vriendelijk en professioneel

Ik had vroeger altijd een probleem om naar de tandarts te gaan. Maar nu is dat anders door de professionele aanpak. Ik krijg ook goede adviezen. Top!

Professioneel

Halfjaarlijkse controle werd professioneel uitgevoerd. De tandarts nam de tijd om mijn gebit te controleren en om mijn vragen op vriendelijke wijze te beantwoorden. Mondhygiëniste had ervaring met het schoonmaken van gebitten. Alles verliep vlotjes.

Fijne ontvangst zoals altijd

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, efficient, hulpzaam en vriendelijk

Heel snel en vriendelijk geholpen.

Vriendelijke professionele medewerkers

Fijne tandarts die de tijd neemt om je vragen te beantwoorden en uit te leggen. Ook de mondhygiënist is ook heel prettig neemt ook de tijd en legt ook alles goed uit. Ben heel tevreden.

Ben goed geholpen.

Ben goed behandeld Iets na de afgesproken tijd Hoede echt niet lang te wachten Was snel weer buiten geweldig

Gemoedelijk

Binnen 5 minuten klaar

Goede behandeling

Je wordt netjes en op tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goede werk gedaan door tandarts.

Ik heb nog een kleine gaatje in mijn Kees een tand is beschadigd.dat wordt volgende keer gevuld door de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed binnenkomen en goede brhandeling

Prima probleem opgelost.

Vakkundig gehandeld

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.