Even vriendelijk

Nog altijd even vriendelijk en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd correct behandeld.

Mijn ervaring schrijf ik als volgt dat de behandeling altijd goed is verlopen.

Ze gaven mij vertrouwen

Dit was mijn 1e keer bij jullie. Ze namen de tijd om mijn gebit goed te bekijken. Noemden wat dingen op om in de gaten te houden. En wilde niet gelijk gaan boren ofzo. Deze ervaring had ik wel toen ik een keer wilde overstappen naar tandarts op vlinderveen. Terwijl ik nooit wat mankeerde aan mijn gebit. Ben gelijk weer terug naar mijn oude tandarts gegaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben blij dat ik ook op zaterdag naar de tandarts kan top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Door mijn auto immuunziekte veel problemen maar er wordt altijd rekening meegehouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De afspraak is goed gegaan!

Deze afspraak is goed gegaan, dit is een houdertje. De vorige keer ging een dame flink tekeer en waren wij echt niet blij.

Prima geholpen

Deskundig, vriendelijk, hulpvaardig, servicegericht

goed geholpen

vriendelijke en vakkundige mondhygienist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed gegaan werd goed geholpen met mijn situatie voor de kiezen

Hele fijne tanarts

Vindt de tandarts super prettig. Ze verteld wat ze gaat doen als je een beetje bang bent. Ze hebben me op me gemak gesteld. Ook kunnen ze heel goed een prik zetten,zonder die te voelenen dat is echt knap want heb veel tandartsen gehad die dat niet kunnen. Voor de kinderen is dit ook een hele lieve tanarts, dit kunnen ze heel goed. Ze mogen bij de balie een muntje halen om een speelgoed cadeautje uit een machine te draaien.als ze goed hun best hebben gedaan. Ik beveel deze tanarts evenals de mondhygiënist zeker aan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk geholpen aan de balie. Behandeling goed uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke Tandarts en mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede en vakkundige begeleiding zeer te vreden

zeer te vreden

Prima behandeling met prima resultaat en vriendelijke bejegening

Prima behandeling met prima resultaat en vriendelijke bejegening

Vriendelijk en goed

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts dhr. ta Camis een vakman!

Dhr. ta Cam is een vakman en de assistentes zijn ook prima!

zeer tevreden

Ik ben meer dan tevreden . niets op aan te merken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettige bijeenkomsten met de mondhygiënist

Wij zijn op elkaar ingespeeld de mondhygiënist en ik. Altijd een prettige bijeenkomst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwam met pijn klacht werd weggestuurd met pijn klacht

Pijnklacht ontsteking onder tand waar al een wortel kanaal behandeling was geweest tand arts durfde niet of had er geen zin in om de tand te trekken stuurde me met verwijzing naar kaak chirurg weg met recept voor antibioticum en ibrufen 600 mg terwijl ik dit al nam omdat ik thuis nog zakjes had liggen enige wat goed is gegaan is dat ze holland hadden doorgegevan als kaakchirurg daar kon ik gelukkig 2 dagen later terecht in die tussentijd amper geslapen ivm de kloppende en contante pijn waar ik voor het bezoek dus ook al last van had was niet mijn eigen tandarts ik weet ook zeker dat mijn eigen tandarts mij wel had geholpen kaakchirurg heeft een tang op de tand gezet en binnen een minuut was deze in zn geheel eruit mvgr rik krans

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Goede tandarts

Ik belde sochtends en kon om 11.30 al terecht, top!! Mijn kies weer gemaakt!

Ik ben heel tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd snel en keurig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlotte behandeling en bijna pijnloos.g

Zowel bij de mondhygiëne als tandarts een positieve ervaring. Dank.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd keurig op tijd geholpen, en zeer correct.

Waardeloos

Binnen 3 maanden brak er een hoektand af in mijn ondergebit (rechterzijde) kan gebeuren werd mij gezegd zodoende eigen risico. Bij afhaal kreeg ik het ondergebit mee van een andere patient, weer vrij moeten nemen om het ondergebit om te ruilen, over reiskosten en/of het inleveren van een halve vakantiedag werd niet gerept een sorry kon er net af. Bij controles gaf ik aan dat het ondergebit aan de linkerzijde te strak zat, pijn deed en ik er niet mee kon kauwen. Resultaat het gebit werd aan de linkerzijde nog meer opgevuld waardoor eten een crime werd. Nu inmiddels na bijna 4 jaar wordt duidelijk dat door verkeerde plaatsing van de klem in het ondergebit aan de linkerzijde de brug op de implantaat links is afgebroken met als gevolg dat het ondergebit brak. Ben nu in afwachting van goedkeuring door mijn ziektekostenverzekering voor een nieuw ondergebit. Plaatsing van een nieuwe brug op de implantaten van het ondergebit en vervaardiging van een nieuw ondergebit zal ik zeker niet laten doen door THC ZHE maar door een gerenommeerd tandheelkundig centrum. THC ZHE zal ik nooit bij iemand anders aanbevelen gelet op mijn ervaringen die ronduit slecht zijn m.n zich verstoppen na slecht afgeleverd werk. Is het dan zo moeilijk om toe te geven dat het ondergebit slecht gemaakt en feitelijk op hun kosten gerepareerd of opnieuw gemaakt moet worden.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.