Prima geholpen.

evn op je tanden bijten ;) en het is een nieuwe (betere) ervaring dat alles vast zit nu.

Informatief

Prettige verlopen afspraak met veel informatie en grondig gereinigde tanden.

Fijn

Prima behandeling

Goede behandeling en was snel aan de beurt

perfect geholpen

Perfect geholpen

Al 20 jaar klant

Na mijn verhuizing en inschrijving bij een andere tandarts, toch besloten om weer terug te komen bij THCZHE. Altijd het gevoel dat er naar me geluisterd wordt, vriendelijk en geduldig, geen onnodige behandelingen, transparant over behandeling/hulpmiddelen en kosten,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel, snel geholpen voor het maken van een afspraak en uitstekende mondhygienist!

Het was goed

Lieve personeel. Niet lang wachten .

Goede zorg

Had een dubbele afspraak zowel met de mondhygiënist als de tandarts. Bij beide goede zorg ervaren

Prima behandeld

Prima behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en naar behoren geholpen

Vanaf het moment van binnenkomst tot het verlaten van het pand

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig, open sfeer, je kunt snel terecht

Vakkundig, je kunt altijd je vragen stellen Open sfeer, hartelijk en betrokken Je kunt snel terecht, geen lange wachttijden

Vakkundig en proffesioneel

Eerste ingreep in 48 jaar, dus ik was beetje een bang. Ze waren meelevend en geduldig. Ingreep professioneel uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed ontspannen Luisteren goed naar je

prima service geen problemen

Extra afspraak gemaakt

Omdat ik kiespijn heb toch maar even gebeld voor een afspraak. Dacht wordt wel meteen geholpen nee wordt er eerst gekeken wat eraan de hand is en moet je als nog een andere afspraak maken. Bij mijn vorige tandarts wordt je meteen geholpen. Nu zit ik nog een dag met kiespijn. Voor de rest vind ik het een prima tandarts praktijk.

Tevreden

Ik ben goed geholpen

Fijne tandarts

Fijne relaxte sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

beleefd en rustig. wel vreemd dat er niet werd gepolijst, misschien omdat ik last heb van mijn tandvlees. vergeten te vragen. over circa 6 maanden weer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer professioneel en vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben goed geholpen en advies gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zelfde beoordeling als vorige keer

Zelfde beoordeling als vorige keer.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.