Professioneel

De mondhygiënist is zeer vakbekwaam en geef goed advies. Maar ook belangrijk je voelt je op je gemak bij hem. Is echt een topper

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben heel goed geholpen en de medewerkers zijn super vriendelijk.

Erts ben ik geweest

Eerste dag ik so blij

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts en assistent nemen de tijd voor je

Ik kan altijd alles vragen over mijn gebit. De tandarts neemt de tijd voor je. De assistenten doen ook goed werk met bijvoorbeeld je tanden polijsten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben vrienelijk en kundig geholpen

Ik kon nog dezelfde dag terecht op de praktijk met mijn afgebroken kies, perfect!

Wordt altijd netjes geholpen . Redelijk op tijd

Fijne praktijk

Fijne tandarts en wordt goed gerustgesteld

Persoonlijk, vriendelijk en professioneel

Fantastische ervaring met de werknemers van Levident sectie.

Prima behandeling.

Hoefde niet lang te wachten, en de controle verliep ook prima.

Goede gedegen begeleiding

Ik werd zowel vakkundig en mensvriendelijk geholpen

Vakkundig

Een goede praktijk

Zeer goed en mensen met vakkennis

Snel en effectief

Helemaal tevreden

goed schoon gemaak moondhigienisht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts chinese dame werkt maandag en vrijdag

Uitstekend!

Zeer professioneel geholpen door een goed samenwerkend team!

goede ervaring

heel goed geholpen met duidelijke uitleg en advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Slechtste ervaring in lange tijd

Bij binnenkomst bleek ik een andere tandarts te hebben dan waarmee ik een afspraak had. Kan gebeuren, maar zou fijn zijn geweest als het gecommuniceerd zou zijn. Tijdens het reinigen van de tandsteen enorm veel pijn gehad terwijl ik bijna nooit pijn heb. Door de manier van reinigen en handelen had ik het gevoel dat deze persoon geen tandarts was. Na het reinigen kwam er een ‘tandartsassistente’ om mijn tanden te polijsten. Ten eerste kwam ze met lang zwart los haar, wat verre van hygiënisch is. Ook had ik het gevoel dat dit haar eerste keer was, ze had totaal geen controle over het apparaat. Het apparaat ging van hard naar zacht, ze kon het niet eens vasthouden. Op een gegeven moment liet ze het apparaat soort van vallen waardoor ik nu een stukje huid in mijn mond mis. Geen sorry of iets gehad. Bij het weggaan zag ik dat ze een Zadkine jasje droeg. Tijdens het polijsten was er ook geen begeleiding voor haar, de tandarts was gewoon weggegaan zonder wat te zeggen. In alle jaren dat ik bij deze tandarts zit heb ik dit nog nooit meegemaakt

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Prettig

Wordt netjes behandeld en het wordt allemaal goed uitgelegd De afspraken worden via de mail een aantal dagen van te voren nog een keer gemeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke medewerkers en op tijd geholpen

Neem alle angsten weg

Als de dood voor de tandarts was ik, 10 jaar lang niet geweest. Maar deze tandarts heb ik nu ongeveer 7 jaar, en kom er graag, zonder angst. En ik woon nu in nieuwe-tonge, maar voor geen goud stap ik over naar eentje in de buurt. Nee ik rij graag even een stuk voor hun goede zorgen.

Niet geweldig

Ging met een gebroken tand en werd doorgestuurd .daar is niks mis mee maar het voelde niet goed . Altijd wel aardig behandelt ,maar nu kreeg ik een preek dat ik te laat was . Toen ik zij excuses bleef de dame aan de receptie herhalen waar ik moest plaatsnemen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en aandacht voor de mens

Fijne tandarts. Geen onnodige onderzoeken of behandelingen . Gaat voorzichtig te werk zodat je geen pijn hebt als ze het kan voorkomen.Assistenten ook lief en hebben aandacht voor de persoon. Behandelingen rustig waardoor ook minder pijnlijk. Ik ga met minder angst naar de tandarts

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.