Perfect na een verkeerd begin

Wat zal ik zeggen... het begon verkeerd. Tanden getrokken en niet het goede gebit hebben... Maar het is perfect opgelost daarna. Binnen anderhalve week is er een gebit gemaakt dat perfect paste. Altijd kunnen bellen en langskomen als er iets is. Beide tandartsen, maar ook de assistente verdienen een dikke pluim

Nvt

Nvt

Goede en deskundige behandeling

nvt

Altijd tevreden

Weet je naar de tandarts staat niet bovenaan mijn to do lijst. Maar als ik dan toch elk half jaar voor controle ga dan maar naar de lenteakker. Altijd vriendelijk en luisteren naar de verzoeken die ik heb.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne jongen die mij geholpen heeft, en goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundige specialist, vriendelijk geholpen.

Ben vlot geholpen, is goed verlopen. Duidelijk wat gedaan ging worden.

Vlot

Alles ging vlot/ gehaast voor mijn gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd, goed geholpen ben blij dat Merve terug is van haar zwangerschap verlof.

Vriendelijk, klant gericht,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed en vriendelijk behandeld

Ik weet alleen de naam van mijn mondhygiënist niet meer....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben heel erg blij met de resultaat van mijn kunstgebit, Het lijkt echt op een natuurlijk gebit. Bij de naam welke persoon mij als laatste hebt behandeld weet ik de naam niet, maar aan de hand van de lijst denk ik dat het is de Man is, omdat dat de einige op het lijst is met een Nederlandse achternaam.

tevreeden

...ik mist meer provisie in gesprek met specialist .

Snel en zorgvuldig

Snel en zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn dat ze tegenwoordig op zaterdag open zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed onderzoek en dito advies...

Met pijn in de mond, meldde ik mij en die is nu minder!

Snel erop tijd

Deskundig en correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alleen altijd later geholpen dan afgesproken tijd.

Heel goed geholpen.

Fijne mensen daar. Geduldig en begripvol.

Tevreden

Tevreden word altijd netjes geholpen

Op m'n gemak gesteld.

Er werd meegedacht om het mij zo comfortabel mogelijk te maken. Aardige tandarts en assistente. Vertellen precies wat ze gaan doen. Kundig en serieus.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en kundig, ik ben erg tevreden

Het was een streamline ervaring, en dat terwijl ik snel angstig ben bij de tandarts. Het was de eerste afspraak maar we waren snel klaar. Ook met mijn vragen kon ik goed terecht bij de tandarts.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.