Goed geholpen!

Fijne uitleg en hulp

Professionele

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig geholpen. Professie! Schoon werken. Nieuwe technieken qua mondhygieniste. Fijn te weren dat ook de tandarts meegaat met nieuwe ontwikkelinfen in de tandzorg.!

Snel en goed geholpen

Mondhygiënist werkt snel en is goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijkle en prettige behandeling.

Vroeger nooit gedacht dat ik een tandartsbezoek als prettig zou ervaren. Vriendelijke behandeling en gezellig nagesprek.

Fantastic

Mijn ervaring is helemaal goed dus ik ben al jaren klant en ik zou niet anders meer willen het personeel is vriendelijk voor je wat wil je dan nog meer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden met de behandeling

Na 10 jaar grote angst voor de tandarts te hebben gehad ben ik enorm goed geholpen. Fijne medewerkers die je op gemak stellen en duidelijk vertellen wat de stand van zaken is.

Professioneel

Goed geholpen op een vriendelijke manier en netjes de vraag afgehandeld ondanks dat ik er geen vaste klant ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, hygiënisch en professioneel.

Vriendelijk, hygiënisch en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede behandelingen gehad en correcte advies

Voor controle bij eigen tandarts geweest, wegens tijdgebrek volgende dag bij Pablo geweest. Zijn behandelingen waren ook correct en gaf goede uitleg en rade mij aan om naar de mondhygienist geweest bij hem kreeg ik ook een goede behandeling en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had veel last van astma en daar werd heel netjes mee omgegaan. Wel jammer dat ik geen vaste tandarts heb

Word altijd goed geholpen

Netjes behandeld

Goed ontvangen en kon snel terecht

Professioneel

Goede kennis van zaken. Snelle vlotte behandeling. Uitstekemde communicatie! Ga zo door!@

geweldig

rustige en fijne mensen een fijne ervaring weer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super leuke en lieve assistente en tandarts

Snel en klantgericht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Durf weer naar de tandarts toe

Door tandarts V ta Cam durf ik weer naar de tandarts toe na ca 25 jaar . Na een slechte ervaring van een andere tandarts toen .

Goede service.

Mijn voortand was eruit en kon diezelfde dag nog gemaakt worden.

Duidelijk, aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle en deskundige behandeling zoals altijd

Uitstekend. Geduldig en goede uitleg

Prettige sfeer

Vakkundig en prettig in de omgang

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.