uitstekende behandeling en - service

afspraken prima in orde, tijdstip zo goed als exact, behandeling service en assistentie uitstekend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ontvangst en fijne tandarts

Gewoon goede tandarts, waar ik al heel wat jaartjes kom en vorig jaar mijn gebit flink heb laten renoveren om ook de komende jaren te kunnen blijven lachen.

Fijn geholpen

Zeer kundig en vriendelijk en behulpzaam

Zeer kundig en vriendelijk en behulpzaam

Heel goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

onduidelijk, niet zeggen wat ze gaan doen

Mijn tand 6x losgeraakt, afspraak gemaakt en gevraagd dat ik met dr. K.J. ta Cam (mijn tandarts), wat de beste oplossing zou zijn om bijvoorbeeld een brug te plaatsen met 4 elementen om voorgoed van deze ellende af te zijn, en voorlopig een noodoplossing voor mijn losse tand te maken. Krijg ik weer een andere vrouwelijke tandarts die zeg dat ik voor die oplossing mijn eigen tandarts moet vragen. Zei heeft mijn tand weer vastgemaakt (geplakt) wat na 3 x lukte en gezegd dat hij nu niet meer los zou komen. (ben benieuwd). Moest nog wel bijgewerkt worden omdat hij nog niet goed zat. Zou mijn tandarts vragen om een nieuwe afspraak te maken om dat verder in orde te maken, maar tot op heden nog niets gehoord. Wel een rekening van 127,01 euro gekregen voor het plakken. Deze rekening moet ik ook weer zelf betalen voor de zevende keer. Ook nog betalen voor het bijwerken ?? Bestaat er bij tandartsen niet iets als garantie???

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring bij tandarts en mondhygiënist

Jammer dat er een dubbele afspraak was gemaakt, nu moest ik fe volgende dag terug komen

geweldig

goede behandeling en duidelijke uit leg

Zeer prettig

1 minpuntje, mijn prothese was mislukt en moest overnieuw. Heb hierdoor te lang zonder gelopen

Dik tevreden

Vriendelijke assistente en tandarts. Houden echt rekening met je. Goede kennis van zaken. ( Ik weet niet precies of mijn tandarts V. ta Cham is of K.J. ta Cham, ik ben in ieder geval erg blij met haar.)

goede ervaring.

Goede behandeling en geen klachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

K ben zeer goed geholpen, fijne en vakkundige medewerkers. Ik denk dat het eindresultaat fantastich is.

Perfect en vriendelijk geholpen

Goed geholpen en vriendelijke mensen

geweldig goed accuraat

proffecioneel, vriendelijk.

Praktijk is zeer professioneel

Zowel de tandarts als mondhygiëniste werken goed met elkaar samen. Ook de receptiemedewerksters zijn zeer vriendelijk en accuraat met het maken van afspraken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden met mijn tandarts en met deze praktijk. Afspraken worden met mail bevestigd. Aardige medewerkers.

Prima tandartsen

Hartstikke goed behandelt

Kies goed gerepareerd en pijnloos

Ik ben super tevreden.

Vriendelijk en zorgzaam geholpen

fijn bezoek

Vriendelijk, vakkundig en servicegericht

Warm gesprek voor het onderzoek en behandeling. Goeie info over het gebit en wat nog beter kan.

Wordt altijd prima geholpen

Mijn ervaringen met de medewerkers van THC-ZHE zijn uitstekend, wordt altijd vriendelijk geholpen door zowel de tandarts, de mondhygienist alswel ook de administratieve medewerkers

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.