Tevreden

Ik ben heel tevreden..gaat alles goed..prima

fijn en goed geholpen

keurig op tijd geholpen.

Onvriendelijk Tandarts

Het personeel op Bali is altijd zeer professioneel en attent, maar de tandarts die mij die dag heeft behandeld is onvriendelijk, onprofessioneel in de communicatie en totaal niet oprecht, maar de assistente is erg vriendelijk en oprecht en ze weet hoe ze met klanten moet omgaan, wat erg belangrijk is voor alle soorten bedrijven.

Goed geholpen.

Was snel aan de beurt.

Was zeer goed

Vriendelijk behulpzaam em.goed geholpen. Ik ben er blij mee.

Geweldig.

Vriendelijk en naar zeer tevreden geholpen

Snel

Keurig en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is heel erg maar ik weet de namen niet vd mondhygiënist en de tandarts niet want als ik ga is het "ik ga naar de mondhygiënist"en idem dito voor de tandarts ,weet alleen dat het een vrouw is en ze is heel aardig maar dat zijn ze allebei ook de mondhygiënist aardig en goed en leggen alles goed uit en de mondhygiënist die zeker ook met spiegel erbij en vertellen wat hij ziet en waar ik op moet letten dus helemaal top,en begint bij de receptie.Aardige dames altijd netjes en beleefd dus ondanks dat het eigenlijk geen "leuke"afspraak is is het voor mij helemaal goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik moest eigenlijk naar de kaakchirurg,maar de tandarts heeft het prima zelf gedaan. Naar volle tevredenheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

je wordt er uitstekend geholpen altijd even vriendelijk, ik word op tijd geinformeerd voor de afspraak.

Professioneel en persoonlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling ging rustig.Werd ook regelmatig gezegd wat ze gingen doen

alles prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel snelle afspraak bij een noodgeval (dezelfde dag nog terecht)

Direct geholpen en al mijn wensen werden verricht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zowel behandeling als administratie waren weer perfekt

Uitstekend centrum

Beste mondhygienist jalal en beste Aziatische tandarts ever

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik wordt heel erg goed geholpen Hij verteld van te voren wat hij doet en is heel rustig

Fantastisch geholpen

Allemaal vriendelijk en tandtechnisch een topper.

Snel

Probleem is snel en accuraat opgelost.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks mijn angst, ga ik sinds een behoorlijke tijd zonder al teveel spanning naar de tandarts. De tandarts die ik heb neemt de tijd en weet je altijd gerust te stellen? Een feestje wordt het nooit, maar zoals nu is het oké!

top

goed geholpen!

Ben erg tevreden.

Prettige, fijne, geruststellende behandeling, geen zorgen over tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Pijnloos geholpen door vriendelijke behandelaar.

Het betrof een controle mondhygiëne bij T. Jalal. Hij heeft tandsteen verwijderd en daarna mijn gebit gepolijst.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.