Pijnloos geholpen door vriendelijke behandelaar.

Het betrof een controle mondhygiëne bij T. Jalal. Hij heeft tandsteen verwijderd en daarna mijn gebit gepolijst.

Altijd goed behandeld

Altijd goed behandeld een tijd nemend Ging op of aanmerkingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De assistente was gewoon niet goed.

Nog nooit zo’n slechte behandeling. Mijn tanden bleven voor 3-4 dagen gevoelig. Mijn tandvlees bleef bloeden. De behandeling was onaangenaam.

Uitstekende dienstverlening

Na lange tijd hebben wij onze tandarts Vy weer terug. Alle andere tandartsen zijn zeker goed, alleen Vy maakt voor ons het verschil. Zij kent mijn dochter al vanaf 1,5 jaar. Bij haar voelt zij zich fijn. Goede tandarts, legt alles uit en neemt mijn dochter mee in al haar handelingen.

Gewoon te goed

Het was mijn eerste keer bij de tandarts ik had altijd een vrees maar de manier hoe het aan toe ging is gewoon koel chil

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

lieve mensen en zeer menselijk,maak je tegenwoordig niet meer mee

word duidelijkheid gegeven,en zeer vriendelijk,even tussendoor komen geen punt,echt super.

Deskundigheid ten top.

De tandarts zelf, maar ook alle medewerkers zijn zeer deskundig en vriendelijk. Ze luisteren heel goed en zijn pas tevreden als ik het ook ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts luisterd goed naar wensen, verteld ook wat je kan verwachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Druk maar wel professioneel geholpen

Het was erg druk hoewel het vakantie was maar het liep slechts 20 minuten uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend, proffesioneel en heel vriendelijke mensen.

Prettig

Op tijd geholpen, vriendelijk en goed advies gehad.

Fijn en rustig

Rustige mensen die de behandeling uitvoeren

Slechte

De man luistert niet, spreekt gebrekkig Nederlands en drukt zijn mening door, Zeer ontevreden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Heel professioneel

Lieve begripvolle tandarts en assistent

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede zorg met aandacht voor de patient

Gewoon goede zorg

Wordt behandeld als mens

Wordt goed aandacht aan je besteed En wordt op je gemak gesteld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zowel bij de mondhygiënist als bij de tandarts werd ik super netjes goed en fijn behandelt. Niet te vergeten de dames aan de balie, een en al vriendelijkheid. Mijn complimenten. De naam van beide weet ik niet,sorry

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lange zit, maar naar volledige tevredenheid.

Moest voor twee gaatjes en een afgebroken vulling behandeld worden. Mocht zelf kiezen voor wel of geen verdoving. Vriendelijke tandarts en assistente. Geduldig en zeer bekwaam geholpen. Hartelijk dank. PC

Waardeloos

Met heel veel pijn kom je daar aan . Ze hebben alleen gekeken , geen medicatie gegeven niks tegen de pijn . Kreeg te horen ga maar naar de kaakchirurg . Omdat mijn pijn leven zeker ver boven een 10 uit stak vonden zij het nog steeds geen spoed . Nu moet ik wachten voordat ik terecht kan bij een kaakchirurg. Dus deze praktijk krijgt van mij een 1

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk behandeld. Fantastisch.

Geweldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en vriendelijke controle.

Goede en vriendelijke controle. Wel jammer dat gaatje niet direct verholpen kan worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijke en ontspannen sfeer goede deskundigheid

zie hierboven er werd mij ook nog gevraagd of ik er bezwaar tegen had dat er iemand in opleiding op mij mocht oefenen met ja beantwoord aangezien er altijd nee wordt gezegd er nooit iemand ervaring kan krijgen ging prima overigens

Vakbekwaam/duidelijk/vriendelijk

Als boven

Goed geholpen bij angst

Ik was doodsbang maar ben superfijn geholpen. Tandarts was heel rustig en duidelijk en ook de assistente was super lief.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.