Prima geholpen

Alles naar wens

Ikmhad pijn klachten en is nu verholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jack heeft de implantaten gezet, zijn assistente was prettig om alles uit te leggen en Jack te helpen met de behandeling.

Heel tevreden

Kom hier al jaren zelf en met de kids ..altijd vriendelijk en deskundige personeel die hun werk professionel en serieus uitvoert!

Heel vriendelijke medewerkers.

Heel vriendelijke medewerkers, wordt goed geholpen bij de servies balie.

goed geholpen

goed geholpen

Pijnlijk

Na mijn controle heb pijn ervaren aan mijn tandvlees wat ik nog nooit heb gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je komt hier zeker voor terug!

Top! Geen andere woorden.

Snelle service

snel en vakkundig geholpen

Heel goed behandeld.

Prima.

Ik heb geen opmerking. Alles is goed.

Ben goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben bij de mondhygiëniste geweest en hij heeft onder verdoving onder mijn tanden schoon gemaak.

Ik heb na mijn behandeling 4 dagen last gehad van mijn kin die gevoelig bleef na mijn behandeling vsn mijn onder gebit. Ik ben verdoofd geweest voor de eerste keer omdat ik erge last heb als ze dat niet met de hand doen. Ik heb torn in gestemt om het te laten verdoven maar dus 4 dagen last van mijn kin gehad een beurs gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, snel en pijnloos geholpen

Doorverwezen door mevrouw ta Cam naar dhr ta Cam om de behandeling ( boren/vullen) zsm te kunnen doen vóór mijn vakantie. Tip: qua herkenbaarheid zou t prettig zijn als de tandartsen met dhr of mevr voor de naam aangeduid worden

Werd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel professioneel en goeie kwaliteit

goedesevice

Prima praktijk

Gelukkig heb ik nooit problemen gehad behoudens tandsteen. Dit wordt altijd voorzichtig weggehaald door de assistent waarbij zij altijd vriendelijk en geduldig blijven. Afspraken op de zaterdag zijn erg fijn voor mensen met een fulltimebaan.

Geel goed werk geleverd.

Mijn tanden zijn weer schoon en zien Vries er uit.

Vlotte keurige behandeling

Jonge dame assistente, vrolijk en beleefd legde alles keurig uit over gebits reiniging en wanneer nodig zou ik altijd nog een afspraak kunnen maken Prima werk verricht Tandarts slechts 2minuten gezien was wel nogal haastig ! Devtandarts heeft super snel ff gebit onderzocht Assistente heeft keurig werk verricht met uitleg en geduld, Chapeau

Altijd vriendelijk en professioneel

Ik word altijd vriendelijk en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed zit in één keer goed ben zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goede controle afspraak gehad zonder pijn

Voor het eerst heb ik geen pijn ervaring gehad bij de tandarts. Ben blij met de ta assistente die mijn tanden heeft schoongemaakt. Heel aardig en begripvol. De tandarts was ook super aardig en gaf goede vriendelijke adviezen.

Snel en kundig

Vulling snel en vakkundig gerepareerd op dezelfde dag van bellen

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.