Behandeling was heel professionele

Goede ervaring

Ik word heel fijn behandeld en heb nu ook geen angst meer voor de tandarts

Prettig geholpen

Begrip, begeleiding en efficiency

Zowel de tandarts als de mondhygiënist voor controle en de periodieke reiniging bezocht. Goed geholpen. Luisteren naar je en reageren daar adequaat op.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Direct geholpen en goed advies gekregen.

Advies gehad en geluisterd naar mijn mening en dit ook uitgevoerd

Prettige ervaring

Alle medewerker, inclusief receptie, maken een goede indruk. Zij communiceren kort maar duidelijk.

Ruimte isschoon en rustig Vriendelijke receptionist Goede behandeling

snel

ik ben goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik stond voor een dichte deur

Misschien een idee, om mensen die een afspraak hebben om 1 uur en er ruim op tijd zijn, de deur eerder open te doen, de pauze bijvoorbeeld om 12:15 tot 12:45, dit nodigt niet uit om ruim op tijd op je afspraak te zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vakkundig, behulpzaam en vriendelijk.

wat ik hierboven al heb geschreven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Te vroeg voor mijn afspraak. Wel eerder geholpen. Fijn contact met tandarts en assistente.

Relax

Op me gemak

ik ben goed geholpen

Ze geven duidelijk aan wat ze gaan doen Ik spreek af als het niet gaat wat ik dan moet doen Ze nemen rustig de tijd dat vind ik juist prettig Ik ben tevreden

Goed behandeld

Ik ben zeer tevreden op de manier hoe ik behandeld werd, en de dokters of de tandarts zijn zeer vriendelijk en goed kunnen met de patiënten omgaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima tandarts deze mijnheer.

Deskundige tandarts die rustige uitstraling heeft. Je voelt je op je gemak bij hem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardig en vriendelijk, maar voel me niet begrepen.

Na een zware behandeling door kaakchirurg gebit ingekregen met mededeling 14 nachten inhouden. Ik miste besef ernstige pijnklachten, die nog verergerden door gebit. Beperkte aanwezigheid tandtechnieker vind ik belemmering, waardoor klachten langer duren.

Dramatisch

Helaas moet ik mededelen dat het erg tegen viel mijn laatste bezoek aan jullie. Het is altijd goed geweest tot de laatste keer dat ik er was. Een aantal punten: 1 erg snel en gehaast 2 licht "verwond" in tandvlees door uitschieten polijsten/verwijderen aanslag 3 tijdens de behandeling vaak pijn gevoeld. 4 Tijdens behandeling stoppen/aparaten nog /bij stellen/2x toe wachten 5 slecht resultaat: aanslag nog te zien, al net na de behandeling in de kliniek in de hand spiegel ( nooit mee gemaakt) 6 helaas nog arrogant antwoord hierop gekregen zonder verdere uitleg te krijgen dan: Ik zie blijkbaar meer..

lekker snel geholpen

Weinig wachttijd in de wachtkamer

Goede behandeling

Vriendelijke

Word vriendelijke geholpen en word vertelt wat je beter en hoe je je tanden schoon kan houden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Fout toch goed opgelost

Door verkeerd invoeren van balie assstent stond ik daar voor mij ooo goede tijd maar degene had het verkeerd geboekt. Afspraak via telefoon doorgegeven op maandag stond bij jullie op dinsdag. ( hoorde van mijn moeder dat zij ook niet heel netjes/ aardig was aan telefoon) Over mij tandarts heb ik totaal GEEN klachten!

Fijne tandarts

Fijne tandarts, waar je snel terecht kan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt altijd heel fijn geholpen.

Hele aardige en professionele mensen.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.