Altijd goed

Op tijd, vriendelijk en goed.

Mijn gebitsreiniging duurde 7 min. maar ik moest 15 min. betalen

Zo jammer en raar dat standaard (?) 3x 5 minuten in rekening gebracht wordt en niet de werkelijke tijd. Of afgerond 2x 5 minuten.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Goed en deskundig

Goed en deskundig

Op en top perfectie.

Je wordt nergens beter geholpen. Prothese afgeven en in de middag ophalen.

god

Ales goed

Goede en nette behandeling

Ik ben er blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer ervaren profesionals die heel goed naar je luisteren zodat je met de mooiste glimlach van de wereld naar buiten kunt!

Prettig

Goed geïnformeerd complimenten voor tandarts en assistent

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, denkt mee. Voel me prettig

goed geholpen door vakkundig en vriendelijk personeel

goed geholpen door vakkundig en vriendelijk personeel

Gewoon goede behandeling

Mondhygienist is eerlijk en betrouwbaar en geeft goed advies . Ben zo blij met hem

Vlot behandeld

Behandelende dame was correct en voor zover ik kan beoordelen ook deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ervaring. Loopt alleen soms een beetje uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ze stellen je echt op je gemak en zeer lieve mensen

TOP

Zorgvuldig, meedenkend en dus TOP.

5 ster service top

Pablo en assistent zijn de best. Ik werd zo goed behandeld service was top

Zoals altijd goed

Ik kwam voor een afgebroken kies. Het is allemaal weer netjes gerepareerd zoals het hoort.

Behandeling prima

hele vriendelijke tandarts

hele vriendelijke tandarts die veel persoonlijke aandacht voor zijn klanten heeft en graag met je meedenkt. de assistente was duidelijk en vriendelijk. het enige wat ik nog zou missen is iets meer transparantie in de kosten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd op mijn gemak gesteld en alles werd goed uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goede tandarts en assistenten

Ik ben heel bang bij de tandarts, maar ze nemen de tijd voor je en gaan heel goed met tandarts-angst om.

Perfect!!

Goede service ,vriendelijk!

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.