Zeer kundig

Zag er tegenop, maar implantaten waren zo geplaatst en pijnloos

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ook heel goed. De dames zijn vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd zeer goed en professioneel geholpen. Geen slechte ervaringen

Goed behandeld

Vriendelijk en goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb veel problemen met mijn gebit en de tandarts neemt haar tijd met de behandeling en haar uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kom hier al jaren ieder zn ijgen spechalitijd

was weer toppie

net als vanaf het eerste begin. heel goed

Prima geholpen

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

met name de mondh.was een verdoving etc vergetenen de volgende controle was ook beknopt.

Deze controle was mij te beknopt. Mij treffen klachten , die mogelijk te maken met het gebit, tong, slijmvlies etc, maar ik heb geen kans gehad om daarover te praten. Inde korte periode ben ik absoluut niet kritisch, onvriendelijk of dwingend geweest.

tevreden

ik werd snel geholpen en vriendelijk en goed behandeld.

netjes geholpen

Mijn revaring is dat ik altijd netjes te woord word gestaan beleefd en zeer riendelijk.ook tussen het werk door gezellig praatje ,ik ben zeer tevreden

Vriendelijk en netjes geholpen

Vroeg me af of er naar mij allergieën voor nikkel en latex zijn gekeken. In combinatie met vloeistoffen krijg ik hier uitslag van rond mijn mond. Dit is nu gebeurt.. volgende keer geef ik het zelf wel nog even aan. Maar super vriendelijke, voorzichtige en geruststellende tandarts(assistenten)en.

Vriendelijk

Altijd vriendelijk en bereid om mee te denken en kan altijd op korte termijn terecht

Goede behandeling

Snel en goede ervaring

Prima behandeling

Snelle behandeling met goed resultaat door vriendelijke behandelaars.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een heel goede en vriendelijke ervaring

Ze zijn heel vriendelijk, begripvol en rustig.

vriendelijk, met aandacht.

Naar tevredenheid

Jammer van het wachtenop iemand die me te woord stond en in ontvangst wilde nemen en afgeven van mij reparatie

Heel vriendelijk en geduldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd heel goed begeleid. Vanaf het begin tot het eind. Goed uitleg gekregen over wat er ging gebeuren en wat verwacht kon worden.

Pijnlijk

Na jaren bezoek hij jullie nooit problemen gehad. Had eersgister controle. Tijdens het schoonmaken kwam een scherp punt van iets tegen mijn tandvlees aan. Op dat moment dacht ik, oke kan wel wat hebben niks ergs. Kom ik thuis na paar uur werd mijn tandvlees en mijn wang dik! Dat heeft 2 dagen geduurd. Een Tip:neem de tijd voor je cliënten en rustiger te werk.

Topbehandeling en fijn

Correct, fijn en snel behandeld

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.