Topbehandeling en fijn

Correct, fijn en snel behandeld

Top perfect

gezellig

Sinds ik tandarts TAcam heb ga ik zonder zenuwen erheen.Helemaal top. Ik wil dan ook altijd alleen bij haar een afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dankzij goed advies en pijnloos verdoven

Goed.

Goed!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ga met plezier naar de tandarts

Tandarts is altijd vriendelijk, werkt supersnel en ik heb nooit pijn, ook niet zonder verdoving.

ik ben perfect geholpen

dat ik heel goed en correct geholpen ben

Het is goed zo

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed niet anders gewend hier

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ervaar de ontvangst en behandeling als heel prettig

Een fijne en prettige behandeling

Hele lieve mensen

Het zijn allemaal lieve mensen die er werken. Heel lief met angstige mensen en ik spreek uit ervaring. Ik word zo goed geholpen dat ik eigenlijk geen angst meer heb.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

Ik kom al een tijdje bij jullie en wordt altijd geholpen door Ingmar. Ik ga elke keer tevreden naar huis.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, en goed geholpen.

Ik werd heel goed en op tijd behandeld, door de mond hygiënist, top, ik weet alleen zijn naam niet meer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel me in goede handen

Er is voldoende tijd voor mij gereserveerd. Ik ben bij problemen snel geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen

Goede behandeling en vriendelijk geholpen

Prima geholpen

Vriendelijk en fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt meestal op tijd geholpen.

Klant vriendelijk.

Geweldige tandarts

Ben heel bang voor de tandarts. Zij begrijpen dat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Noodzakelijk kwaad wordt goed te doen zo

Ook al heb ik vrijwel nooit iets aan mijn gebit en ben ik niet bang voor de tandarts, toch wordt het nooit mijn hobby. De manier waarop de tandarts en assistente met mij omgingen, vond ik erg prettig. De assistente vertelt precies wat ze gaat doen met schoonmaken en pauzeert tussendoor een paar keer om je te laten slikken. De tandarts gaf advies welk gebied ik iets meer aandacht kon geven met schoonmaken en over een goedkopere tandartsverzekering volgend jaar. Dat het voor mij slechts vijf minuten lopen is naar de praktijk, is een fijne bijkomstigheid, maar ook de belangrijkste reden dat ik overgestapt ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vulling was er uit maar werd weer mooie opgebouwd zodat mijn kies er niet uit hoefde dus super blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeld..op tijd afspreken..ik ben tevreden

Goed soorvuldig

Goede ervaringen

Netjes en schoon alles,en goede uitleg wat er gaat gebeuren.

Fijne behandeling

Duidelijkheid over wat er wanneer gebeurd. Fijne assistente die rust uitstraalde.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.