vriendelijk bekwaam tandarts

tandarst is goed, vriendelijk werkdruk is hoog bij hem, hij was in zijn eentje, bij THC-ZHE is het vaak te weinig personeel waardoor je heel lang moet wachten om een afspraak in te plannen. de laatste tijd geen personeel of last minute afspraak annuleren ivm zieke personeel. heel vervelend in combinatie met mijn werk om telkens vrije uren te vragen Tandarts die me behandeld heb is goed

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Netjes en vakkundig

goede service

Snel geholpen

Kon snel een afspraak maken voor het repareren van een kies. Wel wordt de afspraaktijd zelden gehaald. Je moet meestal langer wachten. Omdat je 10 minuten van te voren aanwezig moet zijn, moet je soms wel 30 minuten wachten.

Uitstekende, vriendelijke behandelinh

Uitstekende, vriendelijke behandeling

Heel fijn

Altijd wat nerveus als ik naar binnen moet,maar al snel weg door vriendelijke ontvangst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is altijd weer gezellig!

Nooit problemen gehad met mijn mondhygiënist De sessie begint altijd met een grap en een lach!

Zeer prettig

Gewoon relaxed, stelde me gelijk gerust. Toffe kerel!

Heel vriendelijke tandarts

Goede controle

Dit was een controle door de tandarts.vervolg afspraak gemaakt om vullingen te doen

Hele goede ervaringen

Altijd goed geholpen, vriendelijke mensen

Professionele service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel goed geholpen, bedankt.

Ik had 2 kleine gaatjes en de tandarts heeft het gelijk gevuld, scheelt een dagje weer vrij te nemen. Dus blij dat het kon en alles ging goed, bedankt.

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig... gewoon heel goed Alleen geen idee wie mij geholpen heeft... ik was iets te zenuwachtig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige vakmensen en keurige behandeling met goede uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was op tijd aan de beurt. Ik werd netjes en beleefd geholpen en had geen gaatjes

geweldig

Na een lange tijd te hebben moetem wachten nu eindelijk mijn klick gebit

Uitstekend geholpen

Mijn gebit was stuk, en kon ik na 4 uurtjes weer ferepareerd ophalen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt er goed en fijn geholpen

Je wordt er goed geholpen, denken met je mee en zijn allemaal erg aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijke ontvangst. duidelijke informatie.

vriendelijke ontvangst. duidelijke informatie.

Altijd heel begripvol.

ik kom er meer dan 6 jaar als het niet langer is. Heel fijn, zo ver de tandarts dat kan zijn

Ervaring was goed

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.