Geweldig geholpen klantvriendelijk

Vriendelijk had vergeten afspraak te maken maar in verband met vakantie tog geholpen topie

alles goed verlopen

prettige en snelle behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles zag er netjes uit, vriendelijk geholpen

Zie hier boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vrijwel gelijk met mijn probleem geholpen.

Ik kwam naar de tandarts omdat ik dacht dat ik meerdere, pijnlijke gaatjes had. De tandarts had mij gerust gesteld dat dit niet het geval was, maar dat ik wel ontstoken tandvlees had. Er werd mij uitgelegd hoe ik dit tegen kon gaan en binnen een week was de pijn verdwenen.

Geen commentaar

Tevreden

Ik ben al jaren klant en tevreden over de behandelingen

Keurig netjes.

Fijne tandarts, denkt met je mee. Alles op één plek. Goede tandheelkundige zorg. Professioneel bedrijf.

prima werk

Stuk van kies linker bovenkaak snel en vakkundig gerepareerd.

Zie onderstaand commentaar

7/8 afspraak om 08.00 , na binnen roepen heb ik misschien Max 2 minuten op de stoel gezeten minimaal tandsteen weggehaald voor euro 40,18 gewoonweg schandalig .

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Prettige ervaring

Vriendelijk personeel bij de balie en de mondhygiëniste was vakkundig en bekwaam

Deskundig en zeer vriendelijk

Een zeer deskundig en vriendelijke behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is zeer goed!

Erg vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel.

Fijn geholpen ,perfect

Vriendelijk geholpen goede mondhygionist

Periodieke controle mondhygiëne

Snel en netjes en pijnloos geholpen (tandsteen verwijderen). Vriendelijke medewerker.

Tandarts K.J. Ta Cam zeer goede professional, rustige vriendelijke uitstraling

Afspraken/behandelingen worden op tijd nagekomen. Zowel Tandarts als assistent leveren prima werk en hebben aandacht voor het welzijn van de patiënt.

Neem de tijd voor je

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Stuk kies brak af. Volgende dag gelijk geholpen op een zaterdag.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts voor mensen met angst

Ze zijn heel lief en geduldig. Ze stellen je op je gemak. Leggen uit wat ze doen als je daar behoefte aan hebt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben altijd goed geholpen. De mondhygiënist die mij behandeld is top. Ook de administratie perso.

Ik ben altijd goed geholpen door mijn huidige mondhygiënist. Ik ken zijn naam niet. Ik vindt hem heel goed, vriendelijk en heel behulpzaam. Hij is top. De administratie personeel is erg behulpzaam en vriendelijke vind ik. Niks op aan te merken. Ik heb het naar mijn zin. Dit is mijn mening. Voor mij hoeft er niks veranderd te worden. Groetjes Lachmie

Tevreden

Fijn, proffesioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer bekwaam en geduldig uitleg gekregen over de behandelingen, kundige mensen.

Zeer goed vakwerk

Relaxte kerel die je goed informeert. En die zijn vak goed uitvoert. Zeker een aanrader

Vriendelijk geholpen

Altijd vriendelijke assistentes, deskundige tandarts.

Prettige sfeer

Je wordt gelijk warm ontvangen en duidelijk begeleidt . Prettige sfeer met vriendelijke artsen en assistenten.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.