Fijne ervaring waar we al jaren hier bij de tandarts komen

THC-ZHE is een fijne praktijk. Je wordt netjes ontvangen en te woord gestaan, er wordt meegedacht. Het feit dat je gebit eerst gereinigd wordt en daarna door een tandarts beoordeeld wordt, werkt fijn! Daarnaast wordt er advies gegeven over het gebit maar worden behandelingen niet doorgedrukt (bijvoorbeeld als het om een beugel gaat, of een knarsplaatje). Samengevat: een erg fijne praktijk!

Vak mensen

Ben zeer tevreden met het resultaat en de tandarts met assistent zijn zeer bedreven en weten waar ze het over hebben. In een zin perfect

Super weer

Gewoon vriendelijke en voel me opmerking gemak

Prettig

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Excellent attention

My husband, my four-year-old son and I have visited the clinic, excellent treatment also with the little ones

Altijd vriendelijk

Al jaren bij THC Spijkenisse. Zelfs na onze verhuizing, hier patiënt gebleven. Fijne mensen, waar we vertrouwen in kunnen hebben.

Prima behandeld

Vriendelijke en adviserend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijke uitleg, heel patiënt rekening houdende behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben er pas dus tot nu toe wel tevreden..

Ik ben er pas dus tot nu toe wel tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service, advies en behandeling!

Ik weet alleen de namen niet meer van de mondhygiënist en de tandarts die mij geholpen hebben. Toppies!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super goed nooit geen klachten

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Fijne nette praktijk

Ik heb eindelijk mijn tandarts gevonden! Een hele lieve vrouw, denkt met je mee. Ik kom graag bij haar, 2x per jaar. ( tandarts mevr Ta Cam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gelijk behandeld en zonder pijn weer weggegaan

Gebeld ivm kiespijn kon dezelfde dag nog terecht. Kies was helaas niet meer te redden, kon gelukkig gelijk getrokken worden. Tandarts hield rekening met mijn prikangst. En nam daar dus ook de tijd voor

prima geholpen !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn raad is dat het Misschien iets minder zakelijk moet, zeker als je doodsbang bent dan zou een een vriendelijk woord of een schouderklopje heel fijn zijn ,zodat je gerustgesteld word ,verder hele fijne tandarts doet goed z’n werk aleen moet hij Echt oog krijgen v mensen die heel bang zijn zoals ik !!

Niks aan te merken

Niks aan te merken

goede ontvangst

goed en duidelijk geholpen

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel..fijne praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb nog nooit problemen gehad

Te duur

10 minuten mondhygiënist 134 euro

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen en super vriendelijk

Snel en vriendelijk geholpen!

Prima, snel en vriendelijk

Prima, snel en vriendelijk.

Ruim voldoende

Prettig, goed advies, op tijd geholpen

Fijn

Kort maar krachtig

Vriendelijk en deskundig.

Snel en deskundig geholpen.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.