Vertrouwd

Voel mij ontspannen en vertrouwd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vertrouwd en uitstekende tandzorg

Altijd goed advies gekregen en er echt mijn voordeel ermee gedaan. Zeer goede tandarts en mondhygiënist. Kunnen vele andere een voorbeeld aan nemen.

Fijn

Ik was altijd bang voor de tandarts, zat altijd als gespannen in de wachtkamer voor alleen een controle en reiniging. Maar elke keer als ik voor controle ga ben ik steeds een beetje minder gespannen door hoe mijn tandarts met mij praat en hoe de behandelingen worden gedaan. Ik word gerust gesteld en ze nemen de tijd voor me. Ik zou geen andere tandarts meer willen!

Beetje ruw en pijnlijk

Beetje ruw en pijnlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Word altijd goed en vriendelijk geholpen. Krijg ook uitleg over hoe of wat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben netjes te woord gestaan bij de balie. Daarna ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen door de mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uiterst adequate (re-)actie van zowel baliemedewerker, tandarts als implantoloog n.a.v. acute pijnklachten van 91-jarige moeder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne mensen en prima zorg gekregen

Fijn en goed geholpen

Goed geholpen en duidelijk

Goed vriendelijk en duidelijk over wat ze gaan doen gewoon top niks te klagen

gewoon goed

nou mijn tandarts zet gewoon vulling zonder dat deze er zomaar uit valt en zij heb verteld hoe top

Netjes en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Perfecte behandeling en altijd goede adviezen! Vriendelijk personeel!!

Is mijn perfecte tandarts

Ik ben zoo blij met mijn tandarts en zij is vast ik verander niet , ik kan haar naam niet goed op mijn hoefde maar zij is Chinese lang heb ik haar, is de beste .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn kies was op vrijdag afgebroken ,afspraak gemaakt maar op zaterdag was het vol. Dus maandag de afspraak. Aangezien het pijn deed zaterdagochtend gebeld en gevraagd of er een afbeller was. Kwartiertje later werd ik gebeld ,ik mocht komen. Goed en snel geholpen.

Niet zo goed!

Het schoonmaken van mijn gebit ging zeer traag evenals dat van mijn vrouw, ze ging ook wel hard te keer vergelijken met alle anderen waar ik ooit door ben geholpen evenals alle andere praktijken waar ik ooit ingeschreven stond, het zuigen van bloed of speeksel ging niet goed ze zoog het verkeerd op waardoor ik bijna over me nek ging. Omdat het zo traag ging heb ik het idee dat we daarom niet op tijd geholpen waren, we werden pas rond 10:20 uur geholpen terwijl we een afspraak hadden om 10:00 uur. Vergeleken met alle andere tandartsen die we ooit hebben gehad in ons oude woonplaats (Rotterdam) moet ik concluderen dat ik nog nooit zo slecht behandeld ben. En ik heb echt hele goede gehad.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne mensen, voelde me gelijk op me gemak

Prima behandeling ben blij dat ik hier terecht ben gekomen.

Goed geholpen maar 3 x betalen voor dezelfde tand vind ik jammer

Heb in 2 maanden tijd 3x dezelfde kies moeten laten maken, vorige 2 x was te hoog maar moet helaas wel de rekening betalen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service, vriendelijke medewerkers aan de balie, en de praktijk.

Vriendelijke tandarts

Zeer vriendelijke en geïnteresseerde tandarts. Ik ben weer fijn geholpen. Hij neemt echt even de tijd om met je te praten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niets op aan te merken begripvol op tijd en netjes

Prettige

zijn geduld, uitleg en uitstekend werk maak dat ik me op mijn gemak voelt bij hem

prima geholpen

implantaten waren los gekomen zag er erg tegen op.op de prikken na pijnloos geholpen iets last van napijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer pijnlijk, maar met veel deskundigheid en plezier.

OK.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts en mondhygiëniste.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.