prima, snel geholpen

Prima krijg goed uitleg

Top behandeling goede service ook bij de balie. Krijg altijd tot de details uitleg.

gewoon heel goed

prettige sfeer vlot geholpen goede communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt aandachtig geluisterd je krijg goed advies. Zijn vriendelijke en kundige mensen.

Stuntelige statigere

Jammer,dat er minder goed word geluisterd…. Kon wel gelijk terecht,wat ik een pluspunt vond

ben goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige mondhygiënist . Legde alles netjes uit. en droeg oplossingen aan.. Ben helaas de naam verget

Aardige en vriendelijke mondhygiënist. Legde alles netjes uit en droeg oplossingen aan. Ook stelde die je op je gemak . Ben helaas zijn naam vergeten.

TOP

Super! Tandarts zag binnen seconden het probleem tetwijl ik nog niks gezegd had. Ik kan weer gewoon eten na 2 maanden!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het blijft de tandarts maar mijn ervaring is geweldig

Heel goed bekwaam en kundig

Supersnel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en afspraken op tijd

Nette praktijk vriendelijk personeel en werken op tijd

Prettig ervaren.

Mijn ervaring heb ik prettig ervaren. Achter de balie werd ik vriendelijk geholpen. Bij de tandarts (die nieuw voor mij was) werd ik prettig geholpen.

Prima geholpen

Fijne mondhygiënist vertelde me dat iets bepaalds simpel opgelost kon worden na al die jaren was er niemand daar opgekomen

Vriendelijke benadering van de tandarts en assistente

Vriendelijke benadering van de tandarts en assistente

Alles verliep op rolletjes

Mijn ervaring is uiterst positief zowel aan de balie als in de praktijk ruimte

fijn ervaring

persoonlijke aandacht word goed geluiserd

Mijn ervaring is goed

Uitgebreid controle en extra controle indien nodig. Goede informatie en advies.

Was super goed

Ben keurig en vriendelijk geholpen Probleem prima opgelost

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service Snelle reactie op onze problemen

Wij hadden snel een plekje bij de technische behandeling van mijn gehandicapte zus, fantastisch!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik raad geen verspilling van tijd en geld aan

slecht gedaan 5teeth Ik heb al een afspraak met een andere kliniek voor verbetering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk. Er is ook altijd wel een plekje op korte termijn bij gebitsproblemen. Aardig en vriendelijk team.

Een goede ervaring!!

De behandeling bij de tandtechnicus was voor mij (ik heb heel veel tandartsangst) een fijne ervaring. Goede deskundige en vriendelijke behandelaar. Het aanbevelen waard!!

Altijd goed geholpen

Weet even niet de naam van de tandarts, maar het is een chinese jongeman waar ik zeer over te spreken ben qua behandeling en hoorde hem bezig zijn met kinderen en dat doet die ook zeer leuk.

Het is goed om 1 x per half jaar of jaar gecontroleerd te worden

Werd netjes te woord gestaan bij balie en tandart en op tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en zeer professioneel geholpen

Ik vond vooral het uitleg van het traject dat ik ga meemaken zeer goed uitgelegd en rustgevend

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.