Snel en zeer professioneel geholpen

Ik vond vooral het uitleg van het traject dat ik ga meemaken zeer goed uitgelegd en rustgevend

Hele fijne mondhygiënist

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kundige mensen en ontspannen sfeer

Mijn ervaring is altijd goed. De sfeer in de praktijk is ontspannen. Er wordt altijd meegedacht en goed uitgelegd wat ze gaan doen in je mond.

Prima geholpen

Heel goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen met mijn implantaat

Zeer kundig en pijnloos hebben ze een inplantaat geplaats in de afgelopen maanden. Vriendelijke inplantoloog en assistenten.

Goede deskundige zorg

Werd snel en deskundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ontvangst en perfecte behandeling

Een stuk van een bovenkies was naast de vulling afgebroken. Bij THC-ZHE Spijkenisse (Akkerhof) langs geweest en kon gelijk over twee dagen komen om geholpen te worden. De behandeling ging snel maar vooral professioneel. Alles wordt goed uitgelegd en nagenoeg pijnloos. Proficiat. Ik weet alleen niet meer wie mij behandeld heeft. Het was een mannelijke tandarts van buitenlandse afkomst (Duits, Pools???) en een geweldige assistente.

Rust snelheid informatie

Ontspannen

enigszins goed

ik voelde mij eigenlijk niet helemaal op mijn gemak

Optijd, snel klaar...

super goed

Ik ben als jaren klant en altijd heel goed geholpen

Fijn

Ik eerst keurig en netjes geholpen en ze zijden wat ze gingen doen

Belachelijk

Mijn afspraak is gemaakt ik had helse pijn in mijn mond kom ik voor mijn afspraak zegt mevrouw dat ze me niet kan helpen want er is geen tijd ...nou sorry hoor waarom maken jullie dan een afspraak als mevrouw geen tijd heeft en als zij dit zelf al wist had ze de afspraak moeten cancellen is niet gebeurt maar ojee als ik te laat was gekomen dan word er gezegd we kunnen je niet helpen omdat je te laat ben gekomen zo gaat het bij jullie ik ben echt boos en niet tevreden ik voel mij niet serieus genomen er is alleen een foto gemaakt en daarna had ze geen tijd daarom heb ik me bij een andere tandartspraktijk ingeschreven want op deze manier ga je niet met mensen om er zijn zoveel klachten die ik heb gehoord over de praktijk van jullie en nu ervaar ik het zelf. Mijn kinderen en ik gaan nu ergens anders. Ook dat neerbuigende gedoe ben ik spuugzat u zit ik de schuldsanering dan mogen we u niet helpen bedankt voor dat rot gevoel die jullie mij gaven dat houd nu gelukkig op!!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Teleurstellend

Geen privacy door de opzet van het filiaal. Ik heb altijd het gevoel een nummer te zijn. Lopende band werk idee. Opmerkingen lijken niet relevant. Feedback is niet welkom. Als ik makkelijk een andere tandarts kon vinden deed ik dat.

geruststellend vriendelijk

Bij deze tandarts voelt het altijd als vertrouwd, geruststellend en vriendelijkheid ten top. Daarbij komt dat voor mijn gevoel ook de kwaliteit van het onderhoud van het gebit ook perfect is.

Goed zoals het moet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer vakkundig geholpen door vriendelijke mensen

prachtige prothese gemmakt door vakkundig personeel er wordt naar je geluisterd en bij problemen wordt je direct geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op een goede en rustige manier geholpen.

Heel fijn

De laatste persoon was de mondhygiënist En daar ben ik heel blij mee. Ook aan de balie word je vriendelijk geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben een zeer tevreden klant

Er wordt tijd en aandacht aan je besteed

Goed geholpen.

Ben goed geholpen. Maar jammer van die wachttijd 20 minuten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed, altijd keurig op tijd en uitstekende behandeling.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.