Goede behandeling zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ben al jaren zeer te vrede

vanaf de eerste keer heb ik een goed gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was snel en vakkundig van mijn pijn af ,en reconstructie van mijn voortand ziet er weer mooi uit

Jammer dat V ta cam er zo weinig is zij is erg goed vind ik

Ervarende personeel

Prettig en tevreden

Prettig en deskundigheid

Afgebroken kies op deskundige manier hersteld. Zeer tevreden!!

Zeer vriendelijk en geduldig

Na +25 jaar niet bij de tandarts geweest te zijn, eindelijk de grote stap genomen, om de gebroken kiezen en missende tanden te laten behandelen. In eerste instantie toch wel nerveus, maar al snel voelde ik mij gerustgesteld door de professionele houding van de medewerkers, zeer onder de indruk, tot nu toe

Reparatie ruiter ondergebit.

Snel en vakkundig geholpen door Umar en Carla.

Fijne behandeling

Expert op het gebied van mondzorg

Blij

Ik ben tevreden, de behandeling is goed.

tevreden

duidelijke correcte behandeling

Controle schech geen problemen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ontvangst was goed en de behandelingen ook (controle en mondhygiënist).

Snel en goed.

Prettig en een vakkundige behandeling.

Prettig en duidelijk

Ik vind het een hele fijne praktijk met veel geduld en duidelijkheid. Voor kleine kinderen die een beetje bang zijn is er ook veel aandacht en vertellen het op een leuke manier wat ze gaan doen. Voor mij persoonlijk is er ook altijd begrip omdat ik zelf ook altijd een beetje gespannen ben.

gewoon goed

gewoon goed

Weer goed behandeld

Ik ben weer goed behandeld en zonder problemen

Tevreeden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niets aan te merken op ontvangst en behandelingen!

Ik geef een 10, omdat ik al jarenlang patiënt ben bij het tandheelkundig centrum en ik altijd tevreden ben over het bezoek, d.w.z. de ontvangst door de receptionisten en de behandelingen door de tandarts en mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede behandeling en vriendelij persoon

Ze zijn echte professionele

Ik ben echt tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ongelofelijk pijnlijke tandsteen behandeling.

Nu een paar dagen later, heb ik nog steeds heel veel pijn en wonden rond elke tand. Bij eerdere bezoeken heb ik dit niet ervaren, dit keer is het met heel veel geweld gedaan door een nieuwe, of tenminste voor mij onbekende assistente gedaan. Deze dame komt noit meer bij mij in de buurt!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gehaaste telefonistes ..altyd in de wacht met bellen ....weinig plek inplannen afspraak... ..in nood wel snel plek beschikbaqr ...weinig erkende tandartsen in nood... Assistentes vaak niet ervaren genoeg gebitsreinigen vaak ONKUNDIG en beschadigen het gebit.. Meer assistentes meer tandartsen beoordeling service snel in NOOD helpen een cijfer 8

uitstekende uitleg en begeleiding

deskundig en zeer vriendelijk personeel.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.