Prima tandarts

Wordt hier steeds prettig geholpen. Er wordt naar me geluisterd en eventuele problemen worden goed gelijk besproken / verholpen.

Zeer goed geholpen

uitstekend

vriendelijke ontvangst bij receptie, zeer goede mondhygiëniste en een excellente tandarts

Goed, verzorgd, vertrouwd

THC-ZHE is een fijne praktijk, je wordt netjes ontvangen, je krijgt goed advies en er heerst een fijne sfeer. Tandarts neemt echt even de tijd voor je!

altijd met liefde behandeld

Er werd goed naar mij geluisterd

Een hele fijne tandarts

Wij worden altijd vriendelijk geholpen we hoeven nooit lang te wachten we zijn erg blij met de tandarts!

zoals gewoonlijk ...

Gewoon goed

Niet sociaal

Ik was 7 minuten te laat, ik werd gebeld met de mededeling dat er gekeken moest worden of er nog wel tijd was voor de vastgestelde behandeling. Ik heb ook mijn excuses aangeboden omdat het verkeer niet mee zat...had ik kunnen bellen naar de tandarts! Ja zeker alleen ik was zo in de ban dat ik te laat zou komen dat het stom weg niet in me opkwam. Als jij als patiënt in de wachtruimte zit moet je vaak genoeg ook lang wachten en dan klagen wij ook niet. Vraag voortaan eerst op zijn minst of alles goed gaat, of de persoon onderweg is.... " Het is de toon die de muziek maakt" dit is mijn 1e keer dat is iets te laat was, om gelijk zo te reageren vindt ik niet sociaal.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een luisterend oor en goede zorg

Door omstandigheden wat langer weg geweest maar de draad werd heel fijn weer opgepakt. Er is geluisterd en gaan starten met het wegwerken van achterstallig onderhoud met tussentijds overleg over waar we staan en wat er mogelijk is.

Goede en kundige behandeling

Op tijd en de behandeling was ook weer erg goed. Alleen die tarieven. Geen idee hoe de mondhygiënist heet. Ondanks een goede verzekering die al duur is, is vaker gaan geen optie. Ik noem het niet voor niets de Geldkliniek. Ik zou de praktijk wel aanbevelen op grond van kundigheid e.d.

Prima ontvangst

Altijd prettige ervaring met iedereen

Fijne praktijk, lieve mensen

Ik wordt altijd goed geholpen

Positief

Vriendelijke dames aan de balie. Tot nu toe altijd op afspraak tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima professionele en snelle dienstverlening

Mijn klachten werden direct begrepen en de behandeling werd snel en nagenoeg pijnloos uiteboerd.

Kundige, moderne tandarts

Prettige tandarts, kundig, professioneel en modern. Goede gebitsreiniging standaard bij elke controle. Nauwkeurige controle, incl. frequente gebitsfoto's om het gebit goed te monitoren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts zeer vriendelijk maar.....

Tandarts zeer vriendelijk, maar de assistentie was beetje ruw. Vervolgens na de controle niemand meer aan de balie om een afspraak te maken. Waarschijnlijk omdat dit precies in lunch viel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben netjes en snel geholpen

Beste mensen, helaas heb ik op het ogenblik nog steeds last van pijnlijk tandvlees!!! op de plaats waar de nieuwe implantaten zijn geplaatst. Dagelijks ben ik vele malen bezig om met het een zacht borsteltje de onderkaak specifiek op die plaats schoon te houden, en daarna met speciaal mondwater na te spoelen dus voorlopig ook nog Dagelijks aan de paracetamolletjes!!! Ik begrijp niet waarom er geen ontstekingsremmend (antibiotica) is voorgeschreven??? Misschien zou dat helpen om een mogelijke eventuele ontsteking tegen te houden!!! op 25 sept heb ik weer een eerste afspraak hopelijk is de pijn aan het tandvlees voorbij!!!

Goed top

Ze doen hun werk goed mooie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

....ondanks de vergissing, ben ik tevreden...

hallo Afgelopen wo. heb ik een extra controle bij u ondergaan. Enig gebrek in de mond is niet geconstateerd. Naast enige - al dan niet tijdelijke -klachten, is mijn ervaring conform. Als ik bv trek heb en geen pijn in de mond, kan ik daarvan qua eten, drinken, profiteren. mvg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig geholpen door de assistente en tandarts.

Nooit fijn om je kies te laten trekken. Maar het ging prima.

hele goede behandeling

Optijd en klantvriendelijkheid

Zie onder

Ik wordt altijd vriendelijk en goed behandeld

Prima geholpen

Op tijd en goed geholpen

Altijd fijn geholpen

Al jaren bij dit THC, "onze" tandarts, mondhygiënist en assistenten...niks dan lof.

Goed Team tandartsen

Fijne behandeling en goed advies

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.