Altijd vriendelijke ontvangst, behandelaren zijn prima en keurig op tijd. Ik hoef nooit lang te wachten als ik een afspraak heb. Mailservice ter herinnering aan je afspraak is heel fijn.

Goed.

Zeer tevreden over de mondhygiënist!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede service, goede behandeling, geweldige mensen.

zie hier boven

Word elk half jaar weer goed geholpen

Word elk half jaar weer goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was iets later maar dat was gelukkig niet erg. Het gebit werd goed schoon gemaakt,hij vertelde wat hij ging doen. Het was snel gebeurt. 1 minpuntje, er was veel spoelwater en werd niet zo goed weggezogen.

Assistent dat verkeerd begrijpt

Assistent die op een verkeerde plek een verdoving geeft omdat ze het verkeerd had begrepen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kon snel terecht met veel kiespijn

Tandarts was heel aardig en handelde snel en heeft snel afspraak gemaakt bij kaak chirurg later op de dag.

Correct

Heel fijn geholpen.

Prima tandarts

Vriendelijk personeel Goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een hele goede en oplettende tandarts

De tandarts had mij doorgestuurd naar de kaakchirurg was maar goed ook een hele grote ontsteking ben blij met mijn nieuwe tandarts

Klantvriendelijkheid

Altijd wordt er eerst na je geluisterd en dan volgt alles, dat voelt goed.

Vriendelijke tandarts en assistente

Heel leuk voor de kinderen en veel geduld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel een afspraak gekregen bi gebroken kies En goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijke tandartsen, evenals assistente’s

Goede praktijk met vriendelijke tandartsen, duidelijke uitleg, letten heel goed op de patiënt zijn pijngrens.

Vriendelijk. Kundig En niet zo hardhandig

Is rustig en vriendelijk. Niet zo gehaast,zoals sommige anderen Assistenten daardoor ook rustiger en doen je niet zo pijn bij het reinigen van tandsteen. Toch heel fijn als tandarts bezoeken je angstig maken. Is niet uit op snel veel geld verdienen en je van alles aansmeren

gewoon erg prettig

Na vervelende situaties te hebben mee gemaakt in het verleden bij een andere tand arts is dit echt veel beter .

Perfecte mondhygiënist

Een praatje, een plaatje en een daadje, zo gaat het bij de mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed gegaan, alles werd uitgelegd wat er ging gebeuren

was wel goed .

goed geholpen en snel klaar binnen 5 minuten .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik was super zenuwachtig en na 5 min was dat al over. Zeer vertrouwd en rustig aan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima service en erg beleefd Daarbij ook nog zeer vak bekwaam

Professioneel en kundig

Vriendelijk en professionele mensen

Keurig netjes geholpen

Goede ervaring

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.