de kiezen, tong, onderlip, wangen en mondhoeken zijn niet gecontroleerd

hallo Sinds 05mei gebruik ik perio-aid. Daarover is niets gezegd en juist die tandpasta is duur voor me. Ook de kaak-chirurg heeft weinig gecontroleerd. Blijkbaar is de ontsteking vh tand-vlees er nog immer, doch ik heb bv meer last van een kies linksboven etc...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kom bij de mondhygiënist hij is altijd zo vriendelijk en zeer vakbekwaam.

Goed en vriendelijk personeel

Word altijd goed geholpen

Accuraat en professioneel, prima

Behandeling was zeer goed.

heel goed

Heel goed en deskundig

Fijne ervaring en zeer deskundig advies

Vriendeljk en professioneel geholpen

Prima Tandheelkundig Centrum

Mijn ervaring: korte wachttijden bij afspraken, goede mondhygiënistes en uitstekende tandarts (mevrouw M Kumas). Ook altijd vriendelijke ontvangst door de dames achter de balie. Bij onverwachte problemen kan je meestal snel ingepland worden. Ik ben verhuisd van Spijkenisse naar Oud-Beijerland maar wel bij de praktijk gebleven. Daar heb ik een stukje rijden en overvaren met de veerpont wel voor over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super geholpen en super aardige tandarts ben er super bly mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige tandarts, weer een nieuwe assistente/mondhygieniste en de vraag of ik op 66-jarige leeftijd

Staat hierboven al.

Slecht

Als de assistenten ziet dat je pijn heb aan je mond gaan ze gewoon nog erger door en daardoor krijg ik een angst van de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig, keurige behandeling en op tijd. Ik ben behandeld door een tandtechnieker naam onbekend

relax

dit is de eerste tandarts praktijk waar je je op je gemak voelt komt door al de medewerkers geen poeha

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Beter dan de eerste keer.

Ik mocht nu zelf ook iets zeggen. Anders dan de eerste keer.

Goede mondhygienist

Gespecialiseerd

Goed en vriendelijk

Goede behandeling en de afspraken goed op tijd niet lang hoeven te wachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kom voor m’n tanden, niet voor een tandarts met attitude.

Tandarts / Assistent was erg onbeschoft en bijdehand. Vervolgens wordt er muziek op de achtergrond gedraaid via een telefoon waarin gerapt wordt over drugs en seks. Leuk voorbeeld voor kinderen.

Uitstekend geholpen

Controles verlopen soepel, deskundig personeel

Rustige omgeving

Ik heb nooit vrees gehad voor de tandarts , voor patiënten die wel vrees hebben is deze locatie van harte aan te bevelen. De tandarts en team zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

prettig en goed

Fijne persoonlijke tandzorg

Hoewel ik nooit graag naar de tandarts ga heb ik inmiddels bij deze praktijk bij dr. Yüksel erg prettige ervaringen. Ik voel mij op mijn gemak bij haar en ze geeft uitleg en kijkt mee als er dingen zijn.

Fantastische tandarts

Ik kan de tandartsen hier aan iedereen aanraden, geduldig betrouwbaar en hygiënisch. Altijd het juiste advies

Ben niet ontevreden

Beetje commerciële instelling.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.