Slechte communicatie
De afspraak vond plaats omdat ik het gevoel had een vulling verloren te zijn. Ik kwam terecht bij een vrouwelijke tandarts waar ik niet eerder bij was geweest, haar naam ken ik niet. Daar had ik geen probleem mee, alleen zou ik graag niet weer bij haar willen komen. Haar communicatie, energie en menselijke interactie waren erg slecht. Ze kon niet goed uitleggen, basis vragen beantwoorden, of opties voorleggen. Mijn gestelde vragen keek ze vreemd op neer, en toen ik zag dat ze mijn redenering voor de vraag niet begreep en ik het netjes wou uitleggen, liep ze weg, ontbrak mij en zei iets in de richting van "dan doen we het niet". Toen ik uiteindelijk alle informatie had en helder aangaf wat ik wou laten doen, deed ze dat niet en had ik erg het gevoel dat ze beledigd was. De behandeling voelde geforceerd en ik voelde mij niet veilig in de stoel. Het voelde intimiderend en onveilig dat ze op een negatieve manier met mij omging en ik mezelf uiteindelijk aan haar moest overgeven voor de behandeling (vulling, ik bleek een gaatje te hebben). Haar assistente kon niet goed vocht afzuigen, waardoor ik in twee instanties erg moeite had met ademen en het gevoel van stikken. Dat had ze ook beter kunnen/moeten observeren. Toen ze klaar was met de vulling, kwamen mijn kiezen niet meer op elkaar. Met elke keer afslijpen en testen (4x) en dat ik aangaf nog niet te kunnen bijten, raakte ze gefrustreerd alsof het mijn schuld was, door te zuchten en met haar ogen te rollen. "het heeft gewoon een nieuwe nieuwe vorm" zei ze. Waar ik weinig aan heb, als ik niet normaal kan kauwen.. In het algemeen ben ik niet tevreden met deze behandeling.