Zeer matig

Ten eerste; ik had een afspraak op een bepaald tijdstip, als ik dan toch een kwartier moet wachten (en dat is niet de eerste keer!) vind ik dat onvoldoende en niet professioneel. Ten tweede; ik was in de veronderstelling dat mijn hele gebit gecontroleerd zou zou worden. Volgens mij had ik dat ook afgesproken. Nu bleek dat er alleen naar de implantaat werd gekeken. Dat duurde hoog uit 2 minuten en ik kon daarna weer gaan. Nu moet ik weer terug komen voor de rest van het gebit. Dat kost mij extra tijd én extra kosten (weer een nieuw consult). U begrijpt dat ik niet erg tevreden ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd goed en snel geholpen

Prima praktijk

Heb angst voor de tandarts maar ze kunnen mij prima op mijn gemak stellen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne zorg door mondhygiënist en tandarts en baliemedewerker

Ondanks mijn angst heel fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben goed geholpen top

Ik vindt het altijd fijn om er heen te gaan ik voel mij op me gemak leuk ga zo door

Vriendelijk en goed geholpen

Goed geholpen met mooi resultaat. Vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele vriendelijke mensen, je wordt goed geholpen, ze nemen de tijd voor je.... Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ben goed geholpen

Bij mijn eerste bezoek bij de mondhygiënist ben ik zeer goed geholpen, mijn gebitsverzorging werd intensief schoongemaakt. Bij mijn 2de bezoek bij de mondhygiënist is er iets minder aandacht besteed aan mijn gebitsverzorging, dat vond ik jammer, maar ik zal blijven komen!

A

B

TOP

Keurig en bekwaam ontvangen door de dame van de receptie. Keurig en bekwaam behandeld door de mondhygiënist, naam onbekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lekker snel maar wel vakkundig

Ik had tandarts en mondhygiëniste Twee afspraken Toen ik bij de mondhygiëniste bezig was kan de tandarts even snel tussendoor stond in 15 minuten weer buiten dus nu maar even kijken wat de rekening is

Gewoon goed

Klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg en vriendelijk personeel

Netjes geholpen en op tijd . Alles werd ook goed uitgelegd.

Deskundig

Zowel tandarts als mondhygiënist deskundig.

Is goed.

Goed service.

Slechte communicatie

De afspraak vond plaats omdat ik het gevoel had een vulling verloren te zijn. Ik kwam terecht bij een vrouwelijke tandarts waar ik niet eerder bij was geweest, haar naam ken ik niet. Daar had ik geen probleem mee, alleen zou ik graag niet weer bij haar willen komen. Haar communicatie, energie en menselijke interactie waren erg slecht. Ze kon niet goed uitleggen, basis vragen beantwoorden, of opties voorleggen. Mijn gestelde vragen keek ze vreemd op neer, en toen ik zag dat ze mijn redenering voor de vraag niet begreep en ik het netjes wou uitleggen, liep ze weg, ontbrak mij en zei iets in de richting van "dan doen we het niet". Toen ik uiteindelijk alle informatie had en helder aangaf wat ik wou laten doen, deed ze dat niet en had ik erg het gevoel dat ze beledigd was. De behandeling voelde geforceerd en ik voelde mij niet veilig in de stoel. Het voelde intimiderend en onveilig dat ze op een negatieve manier met mij omging en ik mezelf uiteindelijk aan haar moest overgeven voor de behandeling (vulling, ik bleek een gaatje te hebben). Haar assistente kon niet goed vocht afzuigen, waardoor ik in twee instanties erg moeite had met ademen en het gevoel van stikken. Dat had ze ook beter kunnen/moeten observeren. Toen ze klaar was met de vulling, kwamen mijn kiezen niet meer op elkaar. Met elke keer afslijpen en testen (4x) en dat ik aangaf nog niet te kunnen bijten, raakte ze gefrustreerd alsof het mijn schuld was, door te zuchten en met haar ogen te rollen. "het heeft gewoon een nieuwe nieuwe vorm" zei ze. Waar ik weinig aan heb, als ik niet normaal kan kauwen.. In het algemeen ben ik niet tevreden met deze behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Personeel beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden. Uitleg waaruit behandeling bestaat. Advies. Mogelijkheid wordt geboden om vragen te stellen

Vriendelijk en behulpzaam

Eerlijk betrouwbaar en hulpvaardig. Kundig en luisteren en leggen goed uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correct en goed geholpen. Vriendelijke tandarts en assistenten.

Ik was 10 minuten te laat maar werd toch geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig geholpen en zeer vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Onder gebit goed boven gebit nog steeds geel!

Vond het heel tegenstrijdig!

prettig geholpen

behandelingen "van tanden en kiezen trekken tot aan klikgebit is naar tevredenheid verlopen

Formidabel

Kundig personeel wat alle tijd voor je neemt met als resultaat een prachtig gebit

Altijd tevreden

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.