uitstekend

afspraak vlot gemaakt, eigenlijk niet wachten(5 minuten) direct na elkaar tandarts en mondhygiënist , prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandkliniek word altijd goed geholpen

Goede ervaring

Goede ervaring en vlot en soepel geholpen

Schoonmaken gebit pijnlijk

De controle van het gebit was prima, alleen het schoonmaken van het gebit was af en toe pijnlijk omdat het tandvlees en tong geraakt werden met een schoonmaakhaakje.

Tandarts top

Goede praktijk alleen niet iedere assistente is kundig in tandsteen verwijderen. En dat is soms best gevoelig. Ik geef het steeds aan, ook mijn man. Tandarts zelf is top, geen klachten. Afspraken maken gaat ook prima, vriendelijke assistentes aan de balie/telefoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zo bang als ik ben.... super geholpen!

Rust, begrip, daadkracht en super vriendelijk Ik blijf het vreselijk vinden, maar aan de praktijk ligt het niet

Goed en professioneel

Receptie goede ontvangst en tand technicus goed en snel job gedaan, prima!!

Vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd goed geholpen.

Professional, heel fijn geholpen. Dankjewel

Fijne tandarts

Goed ontvangen door het personeel de tandarts zelf is fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voelde me heel erg op me gemak en ik was zo weer weg

Fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze zijn lief en werd keuring behandelt ondanks dat ik doodsbang bent nemen ze de tijd !! En leggen gingen goed uit mvg naomi Smith

snelle en vriendelijke service

het repareren van mijn gebit was binnen een paar uur geregeld dus dat was heel fijn. de dames cutter de balie waren erg vriendelijke en behulpzaam. klein min puntje is dat bij de reparatie en was krasjes zijn ontstaan op mijn bovengebit een dat is wel even wennen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Slechte communicatie van de balie bij het uitlopen afspraak.

Ik vind het een slechte zaak als ik mij op tijd aanmeld voor mijn afspraak en er wordt niet verteld dat het kan uitlopen. Ik zat 45 minuten te wachten na aanvangstijd . En ben naar de balie gegaan of ze mij vergeten waren aan te melden. Ik heb gezegd , als het nog langer gaat duren dan ga ik naar huis. Jullie motto is als je te laat komt op je tandarts afspraak wordt de verloren tijd in rekening gebracht, maar de klant moet het maar accepteren op uitloop. Mijn advies meld de patiënt dat er een flinke uitloop is belt ze dan dat ze wat later kunnen komen of de afspraak verplaatsen . Door de uitloop tijd wordt mijn planning in de war gebracht en moet het maar accepteren. Graag wat meer duidelijkheid geven aan jullie patiënten ,want die zorgen wel voor jullie boterham.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en snel behandeling en keurige uitleg

Goed ondanks mijn angst

Voor iemand die best bang is voor de tandarts, werd ik vanaf t moment dat ik belde al gerustgesteld. Waardoor het niet een hoge drempel was om te gaan. En ook zeker weer terugga

Een top tandarts !

Tevreden

Normaal heb ik een hekel naar het gaan van de tandarts, maar zij doet haar werk heel erg goed.

zeer goed

ik ben zeer te vreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandbehandeling bevalt prima maar de nota niet

Mijn gebit is prima schoongemaakt Bij het ontvangen van de nota zag ik dat dit een behandeling van 6x 5 minuten in rekening is gebracht. Ik had een afspraak om 14.25 en ontving om 14.47 een mailtje bij de balie voor de volgende afspraak dus geen 20 minuten. Een nota oprekken vind ik niet gepast. Mijn volgende afspraak wordt hierdoor afgezegd.

Ik werd goed geholpen

Door mijn nieuwe Tandarts V Ta Cam en haar assistent Tatum

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts heeft mijn goed geholpen

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.