Zoals gewoonlijk goed en correct behandeld vanaf aankomst tot en met vertrek

Ze waren heel goed

Ze hebben alles gedaan voor waar ik kwam alles ging goed ja wist dat het soms even iets minder was dat was ook niet raar wat er gedaan moest worden maar rezel taat was zeer goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes op tijd geholpen. Heel vriendelijk en goed uitgelegd wat ze deed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

direct geholpen en alles weer op tijd klaar

Prettig

Goede communicatie en leuke mensen

Doet zijn werk netjes

Mooi op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voelde me gelijk op mijn gemak, het voltallige personeel geeft vertrouwen en brengt rust totaal geen zenuwen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig ontvangst en goed verzorgd

Ik ben behandeld door Jack Plooij Wegens implantaten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij de balie vriendelijk personeel En de verzorging voor mond hygiëne ook prima neem er de tijd voor en het een goed advies Bij de controle voor prothese ook prima geholpen door imar weet geen achternaam

Goed behandeld.

Netjes geholpen en netjes aangesproken. Een fijn tandarts bezoek.

snel en vakkundig geholpen

geen napijn en heel mooi gedaan.

Zo fijn geholpen

Ik zat er even doorheen met de nodige problemen en ziekenhuis. De ervaring bij jullie was top, zo fijn geholpen en met veel begrip. Zo blij mee dat dit ook nog kan, je maakt de laatste jaren vaak weleens anders mee. Super bedankt voor de fijne zorg en begeleiding!!

Hele goede service

Mijn gebit was gebroken en dat heb ik heel vroeg gebracht bij Ross. Rond 15.00 uur was het klaar. Mijn gebit is nu weer stevig en is goed gemaakt.

Uitstekend!

Zeer lieve en geduldige mensen van zowel tandarts, assistente als de Paradontoloog! Ook zeer begripvol en geduldig voor angstpatiënten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn vriendelijk en behandeling goed.

geweldige service

Heel vriendelijk en nette praktijk altijd als er iets is met gebit kan ik meestal snel terecht voel me er op mijn gemak altijd.

Werd gelijk goed geholpen

9.30 bellen, 10.25 aan de beurt en 11 uur probleem opgelost echt fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen.

Heel goed.

Had plots een flinke klacht en kon binnen een uur komen. Heel fijn!

Goed werk

Enig ongemak die ik aan mijn behandeling heb ervaren had ik aan mijn eigen nalatigheid te danken, de dames hebben goed werk gedaan.

Keurig geholpen. Vriendelijk en behulpzaam

Goede en fijne tandartsenpraktijk

Vele jaren bij deze praktijk en een goede behandeling, vriendelijk en controle en schoonmaken in een afspraak is erg fijn. Ook de uitleg wat je kunt verbeteren in de dagelijkse onderhoud van je gebit is prettig.

Niet tevreden

Afgelopen week langs geweest om een tand op het plaatje ( nummer 2 ) was afgebroken . Overlegd om deze te repareren en er vanuit gaan dat het service is. Kreeg te horen dat ik een eigen bijdrage van € 20.00 moest betalen. Nu krijg ik weer een rekening van € 136.00 van informatics Ben zeer teleurgesteld dat ook een vorige plaatje wat ook niet goed ging en € 196.11 moest betalen omdat ik niet goed verzekerend ben. Ook al heb ik de hoogste tandarts plus verzekering 3 . Wat een service ! Jan Wesdorp

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.