Gewoon goed

Niets mis mee

Slechts

Ik heb mijn tanden laten poetsen. De assistent deed het werk heel oppervlakkig en heel slecht. Ze bespoot mijn gezicht om me wit te maken. Haar houding was onprofessioneel. Ik ga hierdoor van tandarts wisselen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed advies, fijne mondhygiënist..

Niet goed gepland

Ik werd een tijdje geleden gebeld voor een afspraak wijziging vanwege een afwezige tandarts. Is mij datum veranderd naar afgelopen Donderdag. Die van mijn zusje is ook verplaatst, naar dezelfde dag maar andere tijd. (Misschien is hier de fout gegaan ik weet het niet..) Kom ik aan.. op de afgesproken tijd , word er mij verteld dat ik helemaal geen afspraak heb staan en dat ik pas in Mei moet. Super raar want ik had dezelfde dag als mijn zus. Ze hebben gelukkig een plekje vrij kunnen vinden bij een andere tandarts dus kon ik daar gaan. Dat was wel fijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Vriendelijk

Vriendelijke dames en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt niet naar je geluisterd

Het lijkt of je in een fabriek terecht komt en er wordt totaal niet naar je geluisterd. Zijn allemaal mensen die geprogrammeerd zijn en niet in staat zijn met de patiënt mee te denken. Komen afspraken niet na want zouden een offerte met het bedrag opsturen maar niet ontvangen maar moet morgen wel naar de praktijk komen voor de behandeling.

Goed en op tijd geholpen

Goed en op tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en netjes aansluitend een combinatie afspraak

Goed geholpen Netjes op tijd en aansluitend geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Problemen worden niet goed opgepakt

Prothese boven laten plaatsen. Leek goed te gaan maar ging al heel snel weer los zitten. Meerdere keren langs geweest en betaald om dit te laten fixen maar binnen 1 week liet de prothese alweer los en kon ik alsnog weer met kleefpasta gaan werken. Had ik dat geweten dan was ik niet langs gegaan. 1 week meer kleefpasta plakken is stukken goedkoper dan telkens langs de technieker gaan. Dit gemeld maar men was hier blijkbaar eerder gepikeerd over dan dat er naar een structurele oplossing werd gezocht. Jammer want de tandarts en mondhygiënist(e) zijn prima; alleen de technieker ben ik minder over te spreken. Nu zit de prothese met de harde laag erin. Helaas merk ik, wederom na een week, dat deze alweer losser gaat zitten en ik straks weer kleefpasta moet gebruiken. Eigen onderzoek bij andere techniekers en ervaringen van anderen die dezelfde behandeling bij een andere technieker hadden laten doen heeft mij geleerd dat hier bij 'mijn' praktijk zeker ruimte is voor verbetering inzake communicatie en het verhelpen van problemen richting patiënten, zeker als deze klachten hebben over hun prothese. Eventueel contact per mail.

Hele geduldige assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandarts merve is top

Xxx

Prima behandeling en swrvice

Prima geregeld

Goeie zorg

Al jaren een prima tandheelkundige zorg

heel goed

Fijne en duidelijke behandeling goede uitleg en daarbij zeer vriendelijk gewoon prima

Professioneel

Ik was verbaasd dat niet mijn eigen tandarts geweest. Receptie kunt mij waarschuwen. Hygienist was in haast en het schoonmaak process was pijnlijk.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Een Hele fijne tandarts praktijk

De ervaring is heel goed en je word hier goed verzorgd. Der word ook altijd goed opgelet wanneer u afspraak heeft waardoor u altijd een reminder krijgt in u mail zodat mensen het niet vergeten wat ik wel echt goed vind

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vond het een correcte manier van advies geven.

Door de tandarts werd duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden en onmogelijkheden waren met mijn gebit. Hij wist mij te vertellen dat mijn gebit zeer complex was. De renovatie die ik voor mijn gebit wilde, was niet mogelijk deels vanwege de prijs en deels vanwege het gemak. Ik wil u bedanken voor de duidelijke uitleg. Ik heb het onderzoek als prettig ervaren. Ps. Ik weet niet meer hoe onze tandarts heette.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de behandeling bij de mondhygiënist en de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind het goed gaan..op tijd

nooit klachten hier

keurige praktijk , prima bereikbaar- zowel met vervoer als telefonisch , wordt goed uitgelegd wat je te wachten staat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

gewoon zoals het hoort netjes en beleed !

Juiste en goede informatie/beoordeling

In mijn geval, er was de rechterhoektand plots afgebroken. Doorgestuurd naar de kaakchirurg in het SMC. OP 9 mei a.s. worden de wortels er uit gehaald en daarna, bij Levident in Spijkenisse, verder voor protege.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.