Goed tandarts ,en goed mondhygiënist !

Lieve tandarts met kinderen ook... doet goed haar werkt , onze oude tandarts is met pension gegaan en wij hebben bij verschillende tandarts geweest... slechte ervaringen gehad! Maar in deze praktijk zijn nu eindelijk in goede en vertrouwende handen! De mondhygiënist. Jammer ik kan zijn naam niet herinneren! Is ook super goed! Is een. Jonge! volgende keer let ik beter op op zijn naam. Ook pas geweest, super goed behandeld! Normaal schoon gedaan, bijna pijn en mooie tanden terug!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige benadering, duidelijk in behandeling

Wij hebben hier prettige ervaringen, zowel bij onszelf als onze dochter. De praktijk en medewerkers zijn kindvriendelijk en weten er goed mee om te gaan. De benadering is fijn en er wordt duidelijk overlegd wat er te gebeuren staat.

Op tijd en goed.

Alles punctueel tijd zowel als de behandeling. Duidelijk in uitvoering en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het personeel is heel erg vriendelik

Ik was altijd heel erg bang voor de tandarts. Sinds ik hier kom, is die angst bijna weg. Ik ben heel erg blij!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele vriendelijke tandarts en assistente.

Er werd mij verteld wat er ging gebeuren, dat was ik niet gewend.

Goed gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel ontspannen voor een eerste keer!

Superfijne en rustige tandarts en ook de assistente heeft alles erg goed gereinigd. Ze zat wel 1x per ongeluk in mijn tandvlees, maar bood direct haar excuses aan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De assistente was iets ongecontroleerd

De laatste keer heb ik veel last gehad van een beschadigde mond. Omdat de afzuigslang langs het tandvlees schraapte was dit na behandeling pijnlijk.

Fijn

Ik heb en kleine gaatjes daar moet ik voor terug

goed geholpen

Word goed geholpen kijk mee naar oplossingen voor betaling leg leg alles goed uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nix te klagen en echt te vreden .

Ik ben erg tevreden zo wel over de tand arts Ben ook tevreden over de mond hygiënist .

schon praktijk,vriendelijk personeel ,goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vlotte en deskundige behandeling en vriendelijke mensen.

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een controle afspraak, gebit weer gereinigd en gepolijst

Vriendelijke mondhygiënist. Heeft mij prettig behandeld, zo goed als pijnloos. Hij zegt van tevoren welk onderdeel van de behandeling hij gaat doen. Volgende controle over 4 maanden.

Geen commentaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer vriendelijke benadering !

Ondanks mijn angst werd ik snel op mijn gemak gesteld.

Gied

Gied

Alles gaat altijd prima

Wanneer ik een afspraak maak word ik altijd snel geholpen Ook de behandeling lopen altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik geef een 9 omdat er altijd ergens wel ruimte voor verbetering zit. Ik ben zeer tevreden, had de laatste afspraak mijn zoontje van 9 maanden en die werd netjes even weggerold in de wagen ivm het maken van foto’s. Ook was de assistente tijdens het behandelen even gestopt om hem zijn speen terug te geven. De tandarts zelf die ik heb vind ik heel fijn. Ik ben zelf vrij bang voor de tandarts maar dit gevoel heb ik tot nu toe nog niet ervaren. (Bij de tandarts waar ik nu bij zit).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts en assistente waren klantgericht, klantvriendelijk en, voorzover kan worden gezien, deskundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben prima geholpen, en tevreden.

Mijn ervaring is goed bij deze praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De beste tandarts die er is in spijkenisse

Al jaren onze vertrouwde tandarts voor heel het gezin

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd goed en vriendelijke geholpen

Vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb een plaatje laten plaatsen door een vriendelijke tandarts goed geholpen

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.