Filters

7

Goed, op een uitzondering na.

Aanmelding en ontvangst bij de balie is zeer goed. Duidelijk en aangename communicatie. Ik was eerder dan ingepland op mijn afspraak aangekomen. Ik werd gelijk in de behandelkamer opgeroepen. Zo snel dat ik zelfs de aanmeld formulier niet compleet had kunnen invullen. Later mocht ik het wel afronden en inleveren. Geeft heel goede gevoel. Behandeling door dokter + assistent was zeer aangenaam en rustgevend. Alles werd uitgelegd. Gaf een zeer goed gevoel. Echter was er na de behandeling voor mij als klant geen wasbak waar ik na het behandeling mijn mond kon spoelen. Spoelen en doorslikken van speeksel, bloed enz. lijkt mij niet verstandig. Er werd toch een uitzondering gedaan voor mij. Top van haar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Die tandarts mag wel iets vriendelijker zijn tegen de cliënt.

Ik was duizelig toen ik in de stoel ging zitten en er werd bijna niet op gereageerd en ze kwam ook helemaal niet vriendelijk over . Ze hield je ook niet op de hoogte tussendoor wat ze aan het doen was. Mag wat meer glimlachen en wat meer intresse tonen in haar cliënten. Maar dit is mijn ervaring en mening.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Die tandarts mag wel iets vriendelijker zijn tegen de cliënt.

Ik was duizelig toen ik in de stoel ging zitten en er werd bijna niet op gereageerd en ze kwam ook helemaal niet vriendelijk over . Ze hield je ook niet op de hoogte tussendoor wat ze aan het doen was. Mag wat meer glimlachen en wat meer intresse tonen in haar cliënten. Maar dit is mijn ervaring en mening.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Fijne praktijk met vriendelijk personeel

Fijne praktijk met vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Fijne praktijk met vriendelijk personeel

Fijne praktijk met vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Fijne praktijk met vriendelijk personeel

Fijne praktijk met vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk, deskundig en naar alle tevredenheid geholpen

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk, deskundig en naar alle tevredenheid geholpen

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk, deskundig en goed en snel geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Heel tevreden

Heel attent en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Heel tevreden

Heel attent en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Heel tevreden

Heel attent en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Uitstekend zoals altijd

Vriendelijk, professioneel vanaf het moment dat je de praktijk binnenstapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

goed

prima geen min punten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

goed

prima geen min punten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

goed

prima geen min punten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk, deskundig en snel met goed resultaat geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk, deskundig en snel geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk, deskundig en snel geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk, deskundig en snel geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk, deskundig! Naar volle tevredenheid geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Deskundig en snel; naar volle tevredenheid geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven! N.B.; ik denk dat ik geholpen ben door B. De Man, maar misschien even checken of dat klopt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Deskundig en snel; naar volle tevredenheid geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven! N.B.; ik denk dat ik geholpen ben door B. De Man, maar misschien even checken of dat klopt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Deskundig en snel; naar volle tevredenheid geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven! N.B.; ik denk dat ik geholpen ben door B. De Man, maar misschien even checken of dat klopt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Deskundig en snel; naar volle tevredenheid geholpen!

BIj binnenkomst trof ik een vriendelijke receptioniste, waarop ik in de wachtruimte plaats nam. Korte tijd daarna werd ik ontvangen door de tandtechnicus en kreeg ik na een korte uitleg, het door hem vervaardigde frame mee. Kortom; zie de zin hierboven! N.B.; ik denk dat ik geholpen ben door B. De Man, maar misschien even checken of dat klopt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

0181 672 317

[email protected]

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.