Luisteren goed naar je en de behandeling is uitstekend

PRIMA BEHANDELING.

MIJN ERVARING KAN IK OMSCHRIJVEN ALS ZEER POSITIEF, QUA BEHANDELING EN UITLEG VAN DE BEHANDELING.

Zonder angst weer verder

Al jaren kom ik weer bij deze tandarts, ook gespecialiseerd in angst voor de tandarts. Enzo goed dat ik zonder er over hoef na te denken een spoedafspraak heb gemaakt voor een halve kies te repareren. Geen andere tandarts voor mij.

Klantvriedelijk

De afspraken zijn goed geregeld. De tijd dat ze voor jou neemt.

Zoals gewoonlijk

Met als altijd

Professioneel

Een goed advies gekregen om met houten tandstokers nog beter te reinigen. En een advies ontvangen welk type en merk tandstokers te gebruiken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zou niks kunnen verzinnen wat beter kan

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gebroken tand in mijn gebit. S'ochtends gebracht en smiddags al gemaakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Door mijn auto immuunziekte heel veel mond problemen maar daar wordt super veel rekening meegehouden en ze denken mee.

Problemen bij de balie

Nadat ik een paar weken geleden super ben geholpen bij tandarts en later ook een kunstgebit is gemaakt ging ik van de week spul halen voor als alles eruit werd gehaald door de kaakchirurg. Dit wad mij geadviseerd door hun. Maar bij de bali wisten ze helemaal niet wat er bedoeld werd en heb ik het gevoel dat ik zo maar wat heb meegekregen daar. Dit had ik ook bij de kruidvat kunnen kopen.

Vreselijk

De assistente die m’n gebit gereinigd heeft vond ik zeker niet oké . Veel te grof gewerkt . De eerste die mij echt pijn gedaan heeft . Leek alsof ze haast had .

Zoals altijd perfect!

Snel goed en keurig geholpen

Goeie service

Snel en kundig geholpen

Controle

Controle bezoek, aardige tandarts, weet dat ik angstig ben dus doet alles rustig.

Goed behandeld

Goede service.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd goed geholpen.

Heel snel

Snel en goed geholpen!

Ik ben erg tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een hele goede en vakkundige behandeling.

Ik voelde mij op mijn gemak. Uitgebreide uitleg.

Snel en vriendelijk

Ik ben snel en vriendelijk ontvangen aan de balie. De behandeling (controle) door tandarts en assistente idem dito. Ik heb goed advies meegekregen en liep (weer) met een goed gevoel naar buiten.

Erg vriendelijk ontvangen

Dat ik goed en op do tijd werd behandeld

Goed geholpen goede uitleg

Alles goed verlopen

Goed en vriendelijk geholpen Altijd dezelfde mondhygiënist en tandarts Weet geen naam

Een zeer goede ervaring

De vriendelijke en kundige mondhygiënist heeft mij zeer goed geholpen en voorzien van goede adviezen.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.