Prima geholpen

Fijn tandarts Geeft ook goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

20 minuten lang wachten voor een controle van 5 minuten!!

Super slecht!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn tandarts heeft enorm goeie tips!

Prima ervaring.

Prima ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling in een prettige omgeving

Vooral met de mondhygiënist goed contact

Gewoon goed geregeld

Gewoon een prima praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een fijn ontvangs en behandeling

Tot nu toe altijd tevreden, zeer beleefd en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werd keurig en netjes behandeld en alles werd netjes uit gelegd wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima receptioniste en deskundige tandtechniker.

Mijn behandelaar was ziek en ik had pijn in mond na plaatsen kunstgebit. THC-ZHE gebeld en ik mocht langs komen. Ik ben erg tevreden over de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door een vakkundig medewerker met een hoop humor.

Zie hier boven

g0e

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen pijn tijdens behandeling geen napijn dus prima gedaan

onderstaande

lang wachten, behandeling goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service en vriendelijk personeel

Bij binnenkomst meteen geholpen en mijn verzoek om de prothese snel gemaakt te hebben werd aan voldaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles was netjes en in goede order gedaan

Vriendelijk en professioneel

Altijd vriendelijk geholpen en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt goed naar je geluisterd

Altijd goed

Kom al jaren bij jullie en ben altijd tevreden geweest, Nu wat minder ,want in afwachting van mijn nieuwe protese ,moest mijn inplantaat eruit om in mijn nieuwe protege geplaatst te worden met als resultaat dat ik 4 dagen met een kapotte mond moest lopen ,zoveel pijn had ik en kon ik ook niet eten. Dat vond ik zeker niet fijn.

Fantastisch!!!

Relaxte sfeer, helemaal TOP!!

Gewoon goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen oplossing voor mijn probleem

Lieve tandarts maar ben 2 jaar niet geweest nu omdat ik een herrering kreeg maar probleem is niet opgelost heel teleur

Netjes en respectvol geholpen

Wordt altijd netjes en op tijd geholpen Er wordt goed advies gegeven

Deskundig

Word altijd netjes behandeld. Denken mee ook kwa kosten met zorgverzekering. Goed advies. Kinderen zijn ook op hun gemak bij de tandarts. Alles word rustig uitgelegd

vlotte en fijne behandeling

prettig

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.