Mijn ervaring was goed.

Ik was zo snel geholpen, de behandeling was goed gegaan.

totaal pijnloze ervaring

De tandarts is erg vriendelijk en kundig. Alles wordt in goed overleg gedaan, geen onnodige handelingen. Twee kiezen gevuld zonder verdoving en zonder pijn, in nog geen kwartier.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb helaas tandvlees ontsteking en in overleg afgesproken meer poetsen en ragen. Dat was een fijn gesprek en hoop dat het helpt

Altijd super geholpen.

Prettig en vakkundig geholpen

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen bij Ingmar bij de behandeling en goede uitleg

Altijd vriendelijk en professioneel

Ik word altijd goed geholpen en er wordt serieus geluisterd naar de problemen. Ook wordt er meegedacht over oplossingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundigheid, Servicegericht en Vriendelijk!

Zie boven!

Prettige professionele ervaring

Afspraak op tijd. Vriendelijke ervaren personen. Zoals altijd heel prettige ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mijn ervaring is dat ik heel fijn word geholpen

mijn ervaring is heel fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en stel mensen op hun gemak

Altijd vriendelijk

Ik wordt altijd netjes en vriendelijk geholpen door alle medewerkers van THC-ZHE

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

geweldige tandarts praktijk snel en efficient.

Goede ervaring, met deze praktijk, jewordt snel en efficiet geholpen, geen klachten.

Werdt goed geholpen

Slecht

Mijn ervaring was niet als prettig ervaren er werd weinig uitgelegd wat er ging gebeuren. Er werd gezegt dat er weinig tijd was en moest snel gaan liggen toen werd ik haastig geholpen en moest zelf alles vragen. Dit was mijn 1e wortelkanaal behandeling en ik vond het al erg spannend. Toen ik aangaf dat dit mij was overkomen, werd er gezegt ondanks ik een 2e afspraak hebt staan dat ik een andere tandarts moest zoeken. De vorige tandarts wel als prettig ervaren die legde alles uit, je moet helaas maar de verkeerde hebben.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Goede tandarts

Goed geholpen zoals altijd

Een praatje een plaatje en een daadje, zo kan ik het omschrijven in een korte samenvatting. Deze mensen hebben kennis van hun vak, stellen de patiënt op hun gemak, en vertellen wat ze gaan doen, kortom, zeker geen angst om naar de tandarts te gaan. .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn probleem werd meteen verholpen en met zorg en voorzichtigheid behandeld.

Kundige praktijk

Zorgvuldig geholpen

Zorgvuldig geholpen

Keurig .

Vriendelijk personeel Ziet er allemaal weer wat frisser uit .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen en duidelijke uitleg.

vakkundig

Vriendelijke medewerkers en zeer nette praktijk

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.