vakkundig

Vriendelijke medewerkers en zeer nette praktijk

Tevreden

Goed service en geduld voor zijn mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen . Werd uitgelegd wat er aan de hand was en werd er gedaan werd. Kan tijdens de behandeling zelf iets meer verteld worden wat er gedaan wordt. Ben angstig en dan weet je niet wat er precies gebeurd of nog gebeurd.

Helemaal goed hoor

Zeer vak bekwaam.

Heel professioneel wedt waarmee ze bezig zijnen zeer klantvriendelijk heel goed zo door blijven gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurig netjes en gelijk geholpen

Er was een tand van mijn plaatje gebroken, en die is gelijk voor mij gemaakt, ik kon hem na twee uurtjes weer ophalen, heel blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts en assistente vriendelijk en kundig Balie personeel niet vriendelijk soms dreigend over de kosten van een aantal minuten te laat komen ,dus een cursus hoe met klanten om te gaan is bij sommige wel op zijn plaats uiteindelijk moet ik de factuur betalen

Gebit reiniging

Ik ging zonder pijn naar de tandarts. En ging met pijn weg. Dat duurde ongeveer 3 dagen. Dit kwam door een hardhandige gebitsreiniging

Vriendelijk en professioneel

Ik wordt altijd vriendelijk en professioneel behandeld, ben altijd netjes optijd aan de beurt.

Vriendelijke medewerkers .

Ontspannen en doel gericht

De sfeer was lekker ontspannen en de het onderzoek bracht wat werk aan de winkel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Iedereen was heel lief en professioneel

30 seconden ?

Controle bezoek tandarts

Bij het controle bezoek is een oude amalgaam vulling vervangen door een nieuwe witte. Tandarts werkt nauwkeurig en (bijna) pijnloos. Verdoven was bij deze ingreep niet nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig en prettig geholpen.

Helemaal prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandarts en mondhygiënist. Weet alleen niet hoe de heren heten.

Maatwerk

Zorgvuldig. Doen wat nodig is aan preventie! Schoon en netjes werken!

Prima ervaring

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Ik ben tevreden

geweldig

mijn ervaring met de tandarts is uitmuntend heb altijd goede contact met Vy en haar assistenten. Zij is een tandarts met een luisterend oor en luistert echt naar de patiënt die klachten heeft. Sinds kort kom ik ook bij de mondhygienist (T. Jalal) zelf hij heeft ook aandacht voor zijn patiënten. Dat soort praktijken zie je niet veel meer de goede zorg en aandacht voor de patiënt. THC-ZHE in een woord geweldig praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts is fijn, vreemd dat ik niet binnen kon.

Ik had een afspraak om een uur. Ik stond daar om vijf voor een. Ik kon niet naar binnen vanwege de lunchtijd. Ik sprak naderhand de assistente daar op aan. Ik kan niet zo lang staan, ben 75 jaar. Moest ik maar op de rand van de bloembak gaan zitten, zei ze. Ik heb alle begrip voor de lunchtijd maar U kunt de deur toch gewoon open laten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel , vriendelijk en accuraat.

Altijd fijn

Prettig en rustig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed behandeld in een prettige sfeer.

prima behandeling

Keurig geholpen door mijn tandarts, aardig , legt alles goed uit en kan goed communiceren.

snelle hulpverlening bij problemen

Ik had een ontsteking. Kon gelijk die middag komen, maar ook de volgende dag. Ik ben snel en deskundig geholpen.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.