Filters

9

Zeer goed

Prima behandelaars en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Heel fijn geholpen !

Ik ben blij met mijn tandarts ze is super goed en stelt mij erg op mijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Fijn

Fijne mensen, vriendelijk en professionele behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Zij weet haar tak en respect mens prima

Alless ging prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

There was a known issue that was not communicated to me

I had a tooth removal at the hospital. Hospital personnel noticed an issue with one of my other tooth (seemingly getting infectious). They notified Tandzorg Delft Centrum. However, Tandzorg Delft did not inform me until I came for my routinely check up. I don't think this is okay. Due to work commitments I had to push my routine appointment quite far. If it is known that I have an infection that needs to be taken care of, I would certainly like to know about that asap. (I do not remember the name of the dentist who examined me, so might have selected a wrong option below)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prettige tandartspraktijk, schone omgeving, vriendelijke medewerkers

Prettige tandartspraktijk, schone omgeving, vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Hele goede tandarts

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Wij wonen in Frankrijk, maar konden zonder probleem bij onze vertrouwde tandarts terecht.

Qua contact en afspraken verliep alles gewoon goed. Alleen bij het afrekenen ontstond een probleem(pje). Op de factuur werd als huis/woonadres niet mijn Franse adres vermeld, maar het adres van de Tandzorg vestiging in Delft. De Franse zorgautoriteiten zijn zeer communistisch kritisch als het gaat om je juiste (achternaam) en het woonadres. De meisjesnaam van mijn echtgenote (Hoogendoorn) wordt niet geaccepteerd. In Frankrijk heet zij "BROEK". Omdat de Franse belastingdienst geen (zorg)aftrekposten kent, komen alle behandelkosten dus gewoon uit mijn portemonnee. Volgens Uw receptioniste is zij verplicht het tandzorgadres te vermelden. Daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Ik ver neem graag Uw reactie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zeer patientvriendelijk

Ik ben sinds februari 2020 ingeschreven bij deze praktijk nadat ik bij mijn vorige tandarts op onbegrip stuitte voor mijn angstklachten. Bij Tandzorg Delft Centrum kon ik bij Ineke van Manen terecht. Zij luistert goed, kondigt elke handeling vooraf aan en verricht deze zo voorzichtig mogelijk. Erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Ik werd goed ontvangen en kon gelijk doorgaan. Alles verliep goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Prima behandeling

Ik was op tijd aan de beurt en de controle van mijn gebit was prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goed advies waardoor geen onnodige kosten voor mij

Aanbevolen niets te doen aan mijn beschadigde kroon. Geen onnodige foto's gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Snelle afspraak, goed advies

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Zeer goed!

Cristina is zeer vriendelijk en geduldig met de controle

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed!

Duidelijke comminicatie. Heel erg flexibel m.b.t. Plannen van afspraken. Super fijne front-desk assistent!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Vriendelijk en op tijd geholpen

Behandeling zoals verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

prima behandeling met goede uitleg

Afspraken goed vastgelegd, controle toegelicht en toekomstig onderhoud/ vervanging besproken en afgestemd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Alles is goed geregeld!

Vriendelike en professionele vakmensen. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Uitstekende tandzorg

Zeer competent en vriendelijke tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Comfortable treatment and useful advise

The treatment was very professional. It released my concerns. I got good advice on how to clean the teeth . Very much appreciated

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Goede specialisten maar zeer brutale telefoniste

Ooit eens doorgestuurd naar delft door onze vaste tandarts ivm met een aantal inplantaten. Dus px bij 2 tandartspraktijken. Toen ik met pijnklachten belde naar Delft heb ik een kleine discussie met uw balie medewerkster gekregen en ben zeer brutaal te woord gestaan. Ik kon geen px van 2 praktijken zijn. "ik werk hier dus ik zal het wel weten" en de telefoon werd er op gegooid. We belden op de speaker en ook mijn partner heeft het als zeer onbeschoft mede ervaren. Vervolgens verzoek gedaan of de locatiemanager mij wilde bellen maar dat is een week later nog niet gebeurd. Hoe serieus wordt je dan behandeld? Bovenstaande aan de behandelende tandarts gemeld: blijkt er een "prive-gedeelte" ????? in uw systeem te zijn waar melding van het gesprek is gemaakt. Ik heb inzage daar in gevraagd maar dat werd geweigerd. Als directeur en mede-eigenaar van een groot bedrijf, werkende met klanten en patienten weet ik dat de AVG grote moeite heeft met bovenstaande. Wat ik wil; gemeende excuses van uw medewerkster, inzage in de ongewijzigde tekst van het prive gedeelte ( deels wel gelezen in een flits, arts drukte m snel weg) en schriftelijke nadere uitleg over uw AVG visie waarom dergelijke aantekeningen wel zouden mogen en ik ze niet mag inzien. Tot slot: ik verzoek u bovenstaande serieus te nemen en heb reeds ruggespraak met onze juristen gehad over mijn vervolgstappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

erg vriendelijk en behulpzaam

Werd goed geholpen, ze was erg behulpzaam en legde alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Super

Er werd goed overlegd. En gedaan wat ik wilde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prettige tandarts

Vriendelijke tandarts, fijne praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Ezelsveldlaan 2

2611 RV Delft

015 214 2833

centrum@tandzorg-delft.nl

Over Tandzorg Delft Centrum

Bij Tandzorg Delft Centrum werken de hoogst gekwalificeerde tandartsen. Al onze tandartsen zijn BIG-geregistreerd. Wij beschikken over een bijzonder enthousiast en gemotiveerd team van assistentes, tandartsen en baliemedewerkers dat op gezette tijden bij elkaar komt om te praten over manieren waarop we de zorg voor onze klanten verder kunnen verbeteren.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.